aleksander_sk Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg sitter og vurderer å anskaffe et bra sett med ratt, pedaler og gir. I den sammenheng har jeg sett på Fanatec GT2 RS v2 med Clubsport pedaler og gir. Den slippes i slutten av måneden. Jeg har også vurdert Logitech G27. Dette blir, etter som jeg har skjønt, de to ypperste i klassen. Er det noen jeg har oversett? Har noen erfaringer med G27 eller tidligere versjoner av Fanatec ratt i sammenheng med PS3? I hvilken grad har disse fungert med bilspill på konsoll? Jeg ønsker ikke å bruke så mye penger på ratt som jeg kommer til å måtte koble til PC. Lenke til kommentar
Chrisaa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er nok de råeste du har der ja. G27 skal ha bra støtte støtte på PS3, bortsett fra at du må trykke inn trekant hver gang du starter et løp for å aktivere clutchen etter det jeg har hørt. Hvis du virkelig vil ta den helt ut kan du kjøpe en G27 eller Fanatec og modifisere med en av disse: http://ecommerce.f1driving.it/ Krysser lett 10.000,- for et ratt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå