henrikr Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Så FIkk bekreftet i november nå at jeg får dra til USA neste sommer, for å fullføre dataingeniør utdanningen min. Er veldig ivrig, fordi jeg har alltid hatt lyst å bo i USA. Jeg skal ha base i San francisco i California. Så lurer jeg litt på om noen folk har vært der, og har noe tips på hva man kan finne på å gjøre. Holder også på å snakke med giantbomb, om en evt utplassering der, og fikk beskjed om at jeg skulle ringe på de når jeg hadde etablert meg, jævlig kult (: Så kom gjerne med tips om hva jeg kan finne på i San francisco, og i nærheten. Takk Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Utrolig digg! Hvilket år er det du tar(bach, master)? Og hvor mye koster det egentlig? Har veldig lyst til å gjøre det samme selv:) Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 er ferdig med bachelor, den tok jeg på NTNU, tar nå master. Har ikke pris helt klart, da jeg ikke velt helt hva jeg skal betale enda, får ikke semester avgift enda, men sånn jeg har fått det med meg er det som en dyr dyr privatskole i norge, men jeg får litt ekstra fra lånekassen + at det bare 1 år. håper bare usa faller i smak, sånn at jeg kan bli boende har hatt planer om å gjøre dette siden jeg var 16, at jeg skulle til USA, og så fikk jeg meg samboer, så ble det utsatt, men faen, orker ikke at folk skal stoppe meg for det jeg vil gjøre, så nå teller jeg bare månedene til jeg drar Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei. Ser at du dessverre fikk dårlig respons her - men kanskje du kan hjelpe meg nå som du sikkert har vært der. Jeg skal til Hawaii om ca en måned for å besøke en venn som studerer der, og tenker å ta stopover i San Francisco. Blir ikke lenge, sannsynligvis 2-4 dager - hva anbefaler du at jeg får med meg? I brosjyren til Kilroy anbefaler de blant annet denne turen, som jeg vurderer: http://travels.kilroy.no/tour/yosemite-tahoe/44238/5952. En tredagers campingtur - hvorfor ikke? I så fall tenker jeg at jeg ankommer SF f.eks. mandag kveld, reiser på turen tirsdag morgen, er tilbake torsdag ettermiddag og flyr til Honolulu fredag ettermiddag. Har du vært i disse områdene - er det verdt å bruke mesteparten av den korte tiden jeg har der på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå