Gå til innhold

Nedgang av kvaliteten og mangfolde av Xbox 360 eksklusiver

REALRAW

Anbefalte innlegg

Som sagt så er det tidvis nedgang på denne plattformen her har jeg merka som eier av 360 i 4 år.

Gears Of War 2 er dårligere en Gears Of War 1, Fable III er dårligere en Fable 2, Crackdown 2 er dårligere en Crackdown 1 osv " dette er bare mitt syn" men kansje noen andre sitt syn og.

Så eneste som kom iår så jeg likte var Mass Effect 2 og Alan Wake. Og nå siden Kinect ble lansert så frykter jeg for framtiden med eksklusive spill her som kommer til å bli bra. Gears Of War 3 er et lys i tunnelen selv jeg frykter at det blir det samme som 2eren bare med bedre grafikk. Vil helst ikke ha noe on rails shooters med Halo karakterer med Kinect eller dens slags "styre bil med luft" spill.

Kingdoms bør egentlig ikke nevnes fordi det er såpass ukjent tittel. Men en Halo 1 remake hadde solgt i bøtter og spann og jeg hadde garantert kjøpt den for å holde liv i 360 Slimmen min.

Så hva andre eksklusive spill kan jeg se fram til som er noe velkjent?

Noe fra RARE, Bungie eller noe som fansen vil se igjen og det hadde passa veldig godt for meg!

Eller så viss det er ikke noe som helst så blir nok maskinen min solgt eller pælma ut av vinduet "refferer til et innlegg i den tråden i Sony-delen"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...