Ghaundan Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har alltid ønsket ett Mass Effect strategi spill etter å ha lest om de forskjellige skipene og rom slag i oppslagsverket Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mest sannsynlig er det noe multiplayer i ME universet fra det nye Montreal studioet som rekrutterer multiplayerutviklere for tiden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Battlefield-klone i ME-universet. You heard it here first. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Battlefield-klone i ME-universet. You heard it here first. GAAAARAHJAHAHJAJKAKLLGHRHGHGHHHHLLLLRRRRL. Beklager. Jeg mistet midlertidig kontrollen over de følsomme områdene på kroppen Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Battlefield-type spill i Mass Effect universet? Day 1 purchase i så fall. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tviler på at det at det er parlamentet i London vi ser.. Enig i at den bygningen minner om det, men forskjellene er likevel såpass store at de i så fall har gjort en dårlig jobb med å gjenskape det. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mass Effect med multiplayer? Da håper jeg i så fall at det er snakk om en historiemodus med støtte for co-op. Deathmatch og lignende moduser er artig av og til, men jeg er mest interessert i historien til Mass Effect universet. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ei sidehistorie i ME-universet hadde ikkje vært å forakte. Elskar ME og ME2. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det første jeg tenkte da jeg så "rustningen" var en eller annen form for cloaking drakt. Rifla ligner, men er ikke identisk. Denne har mer kledning enn den nevnte i ME2. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Nåde være EA om de drar bioware inn i fps krigen bare får å prøve å ta tronen fra cod. EA hq vil brennes til grunnen isåfall. Også ville jeg kjøpt det.. Endret 17. november 2010 av ghost_ronin Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg tror nok ikke at EA har måttet true Bioware med våpen for å få dem til å eventuelt prøve en ny sjanger, hvis det skulle vise seg å være tilfelle. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) ME2 var jo praktisk talt ett TPS da.. Hoppet er ikke så stort. Endret 17. november 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 De har jo allerede utvidet til MMO-sjangeren, selv om man kan argumentere med at det bare er vanlig RPG på en litt større skala og med bedre multiplayerinfrastruktur. Skytemekanikk har de jo, som MrLee sier, demonstrert at de kan nå. Om de hopper til førstepersonsperspektivet, så ser jeg ikke for meg at det skal bli noen katastrofe. Det slo meg forresten at hvis hele Battlefieldklone-greien blir en aktualitet, så har jo EA nettopp demonstert at de er villige til å "låne ut" DICE for å lage multiplayerdelen i spill (MoH). Et DICE-skapt multiplayer-FPS satt til ME-universet ville vært som de fleste høytider på en gang. Og litt bedre enn det igjen. ... Men det er kanskje å dra det litt langt. Fin tanke uansett. Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Vil berre påpeke at Mass Effect 3 ER under utvikling sjølv om det kanskje ikkje er annonsert sånn "offisielt". Kjelde Hugser jo at både EA og Bioware bekrefta at det skulle vera ein trilogi så at ME3 kjem burde ikkje vera ein overaskelse for nokon. MEN! Om denna video'en som dei visar er ME3 er eg litt skeptisk til, men skal ikkje utelukkast. Det er jo kanskje ein CGI trailer som ikkje reflekterar grafikken dei brukar som det dei gjorde med den fyrste ME2 traileren, for eksempel. Kjelde. Einaste eg stussar på då er at fyren ikkje ser ut som den "normative" Shepard som dei har brukt heile tida. Men, igjen, spekulasjonar. Mass Effect 3 KJEM og det skal ikkje me vera redd for, og det vil verta i akuratt samma format og RPG-stil som dei to før, det tvilar eg ikkje på eit sekund. Men seie ikkje nei til eit anna spel i Mass Effect universet. Endret 17. november 2010 av Mendoza Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Kotaku sitter på mer info: http://kotaku.com/5692552/rumor-biowares-new-mass-effect-is-a-multiplayer-spin+off Om dette stemmer kan det bli riktig så moro. Endret 18. november 2010 av Kharan Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Battlefield-klone i ME-universet. You heard it here first. GAAAARAHJAHAHJAJKAKLLGHRHGHGHHHHLLLLRRRRL. Beklager. Jeg mistet midlertidig kontrollen over de følsomme områdene på kroppen wtf. Det ville sugd. Lenke til kommentar
Kinag_InnleggNO Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 I andre nyheter så har Bioware på Facebook of Twitter publisert en såkalt QR-kode (eller 2 dimensjonal strekkode) som gir tallrekken 001101010011010100101110001110000011010000110101. I "normale" tall bli det 55.845, som mange glupinger på Facebook kan fortelle er atomvekten på jern. Ja, Bioware leker med oss <_< 55.845, 55,845 i koordinater tilsier at det kan være i russland, like ved Imyanovo. Vet ikke om det i hele tatt er koordinater da men Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Finnes tydeligvis ting som peker på at det kan være snakk om et slags standard CoD-type fps i ME-universet: http://www.blisteredthumbs.net/2010/11/rumor-biowares-new-title-to-compete-with-call-of-duty/ Edit: Ok, det var ikke spesielt nytt. Skulle lest tråden litt nøyere Endret 18. november 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Mass Effect universet er fantastisk. Jo fler ME spill, jo bedre, uavhengig av sjanger. Håper selvfølgelig på dating-sim, men sier ikke nei takk til et actionspill eller FPS. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Steike karer 1 stk bilde og en hel haug blir yre og svimle av blodmangel til hjernen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå