e(XP)erience Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kom inn på VK1 Elektro ved Norheimsund Videregåande Skule!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Handelsgym VK1. Vurderer å bytte skole.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Handelsgym VK1.Vurderer å bytte skole.. ohg??!! ohg er madderfakkere.. de slapp meg ikke inn... Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Kom inn på Lundehaugen i Ganndal, som ligge rett ved Sandnes, som e utenfor Stavanger. Kom inn på drama, som va førstevalget mitt! Va VELDIG fornøyd da! Nogen andre her som ska på Lundehaugen eller?? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Handelsgym VK1.Vurderer å bytte skole.. ohg??!! ohg er madderfakkere.. de slapp meg ikke inn... jeg tror alle som går der er nerder, så tror jeg skal bytte skole..du kan få min plass :wink: Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 GK Allmenn her Brandbu Videregånde Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 jeg tror alle som går der er nerder, så tror jeg skal bytte skole..du kan få min plass :wink: Litt av et grunnlag det der. Du får jo masse tøffe økonomi-fag og sånn da. ;D For min del: Oslo By VG Steinerskole, "datalinjen" - dvs IKT-driftsfag. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Handelsgym VK1.Vurderer å bytte skole.. ohg??!! ohg er madderfakkere.. de slapp meg ikke inn... jeg tror alle som går der er nerder, så tror jeg skal bytte skole..du kan få min plass :wink: ville heller sakt sosser... skal prøve å snakke med rådgiveren første skole dag, å prøve å ta plassen til noen som eventuelt ikke møtte opp... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 grefsen vgs her. vk1.. dvs 2.klasse Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 denne d00d'en kom inn på VK1 kjøretøy på Etterstad VGS (oslo tekniske maritime skole) sw337! gleder meg til å treffe alle de bil gale folka igjen! snakke om kvinnfolk, nos, Chevrolet V8 dagen lang... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 angrer jeg ikke valgte mekk ass... :x Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Handelsgym VK1.Vurderer å bytte skole.. Handelsgym er en meget bra skole da, bra miljø, bra utstyr og gode lærere. Da jeg søkte til gk i 2001 var ohg 2. valget mitt, men kom inn på førstevalget Foss (nest høyeste krav etter Lambertseter). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 OHG er sosseskole... ikke tvil om det... mange drittungepappaguttsosser som søker seg dit Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 OHG er sosseskole... ikke tvil om det... mange drittungepappaguttsosser som søker seg dit Akkurat det jeg fant ut ETTER jeg hadde søkt. Litt kjipt for meg som kjøper klær fra H&M liksom Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Akkurat det jeg fant ut ETTER jeg hadde søkt. Litt kjipt for meg som kjøper klær fra H&M liksom Pakk deg inn på Steiner da. Vi eier. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Akkurat det jeg fant ut ETTER jeg hadde søkt. Litt kjipt for meg som kjøper klær fra H&M liksom Pakk deg inn på Steiner da. Vi eier. Litt for sent å tenke på det nå, er det ikke :-? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Litt for sent å tenke på det nå, er det ikke :-? Ikke mtp VK1. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 GK allmenn. På follo , alltså Orkdal videregående Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Sortland Videregeående (allmenn/økad) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå