Gå til innhold

Første bilde av Bioware sitt nye spill....

Hva tror du Bioware sitt neste spill er?  

32 stemmer

1. 1. Er det Mass Effect 3 eller et helt nytt spill?

• Tror det er Mass Effect 3
      4
    • Synes ikke det ser helt ut som Mass Effect...mulig et nytt spill
      15
    • Samme hva det er...det er fra Bioware!
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri hørt noe som helst om dette men er det noe som tilsier at det ikke kommer på PC?

Nei det er det jo ikke, passer kanskje best under Generelt denne da. Men vi finner ut av dette i kveld/natt etter hva jeg har forstått...

EDIT: Bah...lenge til vi får vite noe... :(

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg kan jo bare gjenta det jeg sa i artikkeltråden - hvis dette er både et nytt spill, altså ikke en oppfølger, men likevel innenfor en etablert Bioware-IP, så er en Battlefield-klone i ME-universet en våt drøm for min del.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hvorfor kan det ikke være Mass Effect 3 egentlig? Ikke at jeg føler for å trekke i tvil noen av deres synspunkter, men om jeg har forstått det rett (har ikke fulgt mye med) så er hovedargumentet mot ME 3 at fyren i videoen sier at BioWare har skapt Mass Effect og Dragon Age. Han sier jo aldri at dette skal være en ny IP?

Lenke til kommentar

For min del teller det mer at det vi ser på bildet bryter en del med det visuelle uttrykket vi er vant med fra Mass Effect. Ellers er det jo slik at alle vet at ME3 er underveis - dette skal visstnok være noe nytt. I sammenheng med at de tidligere har uttalt at de vil utvide ME-universet utover bare Shepards historie, så virker dette i så fall som en veldig rar måte å introdusere ME3 på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...