Gå til innhold

Splinter Cell HD påvei..ukjent hvilke plattform.

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, fatter ikke helt opplegget med alt dette HD remake greiene.

Er det kanskje for folk som er litt yngre dette er rettet mot, som kanskje ikke har spilt ps2 spill osv. For meg ihvertfall, så gir det meg nada å spille akkurat det samme spillet bare oppjustert oppløsning. Samtidig, det å kalle det HD, er bare så stygt.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke kjøpte feks splinter cell 2 og 3, men det har alltid fristet og du likte 1ern veldig godt. Så passer det jo utmerket at de har fått et løft i oppløsning og støtter trophies! Jeg smelte til på Prince of persia HD collection og siden jeg spilte 1ern veldig lite og det er konge. De to andre er en bonus.

Hadde jeg spilt alle spilla fra før og kanskje til å med har de, så skjønner jeg at det ikke er noe vits, men støtte for trophies gjør underverker for mange.

Lenke til kommentar

Er det kanskje for folk som er litt yngre dette er rettet mot, som kanskje ikke har spilt ps2 spill osv. For meg ihvertfall, så gir det meg nada å spille akkurat det samme spillet bare oppjustert oppløsning. Samtidig, det å kalle det HD, er bare så stygt.

Det er vel rettet mot alle. Både de som aldri har spillt dem før, og oss som ønsker å spille dem på på nytt med bedre grafikk og trofestøtte. Jeg gleder meg veldig, for de tre første Splinter Cell spillene er fantastiske.

Lenke til kommentar

Synes det er VELDIG bra det kommer remakes av eldre spill, det er mange eldre spill som er så utrolig bra som mange enten vil oppleve pånytt og som nok mange også ikke har spilt.

Jeg gleder meg fks helt utrolig til ICO og Shadow of The Colossus som jeg bare testa såvitt alle disse årene tilbake....dette i HD på PS3 blir erotiskt.... :p

Lenke til kommentar

Enig med _LarZen_, jeg liker veldig godt at de slipper nye versjoner av gamle spill. Jeg forelsket meg virkelig i Splinter Cell Conviction, og har derfor lyst til å spille de gamle spillene også - selv om jeg husker å ha fullført det første uten å like det noe videre.

Lenke til kommentar

Enig med _LarZen_, jeg liker veldig godt at de slipper nye versjoner av gamle spill. Jeg forelsket meg virkelig i Splinter Cell Conviction, og har derfor lyst til å spille de gamle spillene også - selv om jeg husker å ha fullført det første uten å like det noe videre.

Eg elska Splinter Cell 1, og kjøper det lett dersom det blir litt finpussa og gjort tilgjengeleg for XBOX360.

Lenke til kommentar

Er vel lettere enn å implementere bakoverkompabalitet for PS3 :)

Har ikke peil på XBOX360, så jeg uttaler meg ikke om kompabalitet der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HD sier ikke noe om noe annet enn oppløsningen, så er det 720p+ er det HD, punktum. Forøvrig har jeg ikke spilt noe Splinter Cell før Chaos Theory, som jeg storkoste meg med, men hvis de to eller tre første spillene kan komme på en samleplate i HD er det absolutt noe som må vurderes. Chaos Theory coop er noe av det morsomste jeg har spilt!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...