LarZen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Dem 3 første Splinter Cell spillene skal vist pusses opp til herlig HD. Ingen info om når det kommer eller hvilke plattform/er dem skal komme til. Men mye kan jo tyde på at det kan dukke opp til PS3 da Ubisoft er i godt gang med HD oppussinger der allerede...time wil show! Kilde: http://www.vg247.com/2010/11/17/splinter-cell-hd-remakes-confirmed-by-ubisoft/ Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Meh, fatter ikke helt opplegget med alt dette HD remake greiene. Er det kanskje for folk som er litt yngre dette er rettet mot, som kanskje ikke har spilt ps2 spill osv. For meg ihvertfall, så gir det meg nada å spille akkurat det samme spillet bare oppjustert oppløsning. Samtidig, det å kalle det HD, er bare så stygt. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er vel mest kjent at playstation gir ut HD versjoner å ikke xbox. Men om det skulle vise seg at det kommer til xbox, så hadde jeg skaffet meg det! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg får da spilt alle de gamle spilla på pc og xbox jeg da... så ser ikke helt meningen Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvis du ikke kjøpte feks splinter cell 2 og 3, men det har alltid fristet og du likte 1ern veldig godt. Så passer det jo utmerket at de har fått et løft i oppløsning og støtter trophies! Jeg smelte til på Prince of persia HD collection og siden jeg spilte 1ern veldig lite og det er konge. De to andre er en bonus. Hadde jeg spilt alle spilla fra før og kanskje til å med har de, så skjønner jeg at det ikke er noe vits, men støtte for trophies gjør underverker for mange. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Meh, fatter ikke helt opplegget med alt dette HD remake greiene. Er det kanskje for folk som er litt yngre dette er rettet mot, som kanskje ikke har spilt ps2 spill osv. For meg ihvertfall, så gir det meg nada å spille akkurat det samme spillet bare oppjustert oppløsning. Samtidig, det å kalle det HD, er bare så stygt. Det er vel rettet mot alle. Både de som aldri har spillt dem før, og oss som ønsker å spille dem på på nytt med bedre grafikk og trofestøtte. Jeg gleder meg veldig, for de tre første Splinter Cell spillene er fantastiske. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Synes det er VELDIG bra det kommer remakes av eldre spill, det er mange eldre spill som er så utrolig bra som mange enten vil oppleve pånytt og som nok mange også ikke har spilt. Jeg gleder meg fks helt utrolig til ICO og Shadow of The Colossus som jeg bare testa såvitt alle disse årene tilbake....dette i HD på PS3 blir erotiskt.... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Enig med _LarZen_, jeg liker veldig godt at de slipper nye versjoner av gamle spill. Jeg forelsket meg virkelig i Splinter Cell Conviction, og har derfor lyst til å spille de gamle spillene også - selv om jeg husker å ha fullført det første uten å like det noe videre. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Enig med _LarZen_, jeg liker veldig godt at de slipper nye versjoner av gamle spill. Jeg forelsket meg virkelig i Splinter Cell Conviction, og har derfor lyst til å spille de gamle spillene også - selv om jeg husker å ha fullført det første uten å like det noe videre. Eg elska Splinter Cell 1, og kjøper det lett dersom det blir litt finpussa og gjort tilgjengeleg for XBOX360. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Denne pakken kjøper jeg helt klart om/når den kommer. Synes alle de tre første spillene er nærme statusen som "mesterverk", noe som jeg ikke synes Double Agent og ihvertfall ikke Conviction var... Herlig å kjøpe denne pakken til PS3'en Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Meh, fatter ikke helt opplegget med alt dette HD remake greiene. Er det kanskje for folk som er litt yngre dette er rettet mot, som kanskje ikke har spilt ps2 spill osv. For meg ihvertfall, så gir det meg nada å spille akkurat det samme spillet bare oppjustert oppløsning. Samtidig, det å kalle det HD, er bare så stygt. Er vel lettere enn å implementere bakoverkompabalitet for PS3 Har ikke peil på XBOX360, så jeg uttaler meg ikke om kompabalitet der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) HD sier ikke noe om noe annet enn oppløsningen, så er det 720p+ er det HD, punktum. Forøvrig har jeg ikke spilt noe Splinter Cell før Chaos Theory, som jeg storkoste meg med, men hvis de to eller tre første spillene kan komme på en samleplate i HD er det absolutt noe som må vurderes. Chaos Theory coop er noe av det morsomste jeg har spilt! Endret 27. november 2010 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nå har ikke de to foregående spilla coop (veldig gøyalt ja), og er mer gammeldagse i oppsettet. Men gode spill var de :-) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Litt mer info om sammlepakken http://www.joystiq.com/2010/12/20/splinter-cell-trilogy-sneaking-onto-ps3-in-hd-of-course/ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Enig med _LarZen_, jeg liker veldig godt at de slipper nye versjoner av gamle spill. Jeg forelsket meg virkelig i Splinter Cell Conviction, og har derfor lyst til å spille de gamle spillene også - siden de er noe av det beste som har skjedd verden. Fixed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå