kim_edward Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hei. I går kom jeg over et tilbud på xbox'en. Det var å handle add ons, spill osv av utvalgte titler for 1600 points for senere å få tilbake 400 points. Jeg fulgte veiledningen med å gå på markedet og finne registrerings dlc som måtte lastes ned før kjøp. etter den ble lagt til i profilen min fikk jeg problemer med å være koblet til xbox live. Dette skjedde rett etter nedlastning. Etter en stund fikk jeg logget meg på igjen og fikk kjøpt add ons til Alan Wake og Crackdown 2. Men i dag var det helt umulig å få logget på, og jeg sliter fortsatt med å få kommet på live. Jeg kjører via kabel men har også prøvd trådløst. Jeg har både Wii og PS3 som kjører trådløst og de funker utmerket på nettet, i tillegg til PC. Har kjørt en sånn tilkoblings hjelp på xboxen, for å komme på nett samt reseting av ip adresse osv. Foreløpig har ikke det heller funket. Jeg bruker ZyXel ruter og alt annet enn xboxen funker som sagt. Håper noen der ute har en løsning på dette? Endret 17. november 2010 av kim_edward Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kan neppe hjelpe deg, men i går kveld ble jeg flere ganger kastet ut av Live tjenesten. Fungerte etter å ha restartet xbox og ruter, men det kunne virke som om tjenesten var ustabil en stund. Har dog ikke testet i dag. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Merkelig nok, så virker det hos meg nå igjen. Men hvor lenge det vil være oppe å gå vet jeg ikke. Har søkt på nettet og det virker som at Live Tjenesten har fungert dårlig av og til siden den nye oppdateringen kom ut. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Er det en slik kampanje nå? EDIT: Se der ja Endret 17. november 2010 av Amored Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Er det en slik kampanje nå? EDIT: Se der ja Bare husk og gå på markedet og søk etter bokstav X, så ser du registrerings delen du må laste ned FØR du kjøper for 1600 points. Legg merke til at det bare er utvalgte titler. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Eller bare trykk på det store bildet under Spotlight. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå