Odesseiron Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Rollespillklassikeren Baldur's Gate 2 har endelig truffet de digitale hyllene til GOG. Les hele saken Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Go for the eyes! <3 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 God verdi og god verdi. For 100 spenn får du tak i norske butikker i BG1 og BG2 + alle add-ons i en samleboks. Men ja, BG-serien er et must å spille. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Er personlig langt mer enig med redaksjonen sin kåring. ME2 er et meget godt spill, men Baldurs Gate 2 sagaen, sammen med Planescape Torment, er definisjonen på perfekte rollespill. Kjøper alle selv om jeg har de fysiske versjonene liggende rundt. Endret 17. november 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 God verdi og god verdi. For 100 spenn får du tak i norske butikker i BG1 og BG2 + alle add-ons i en samleboks. Men ja, BG-serien er et must å spille. Da byr jo det på desto bedre verdi, uten at det benekter GOG-pakkens verdi Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har allerede kjøpt det på GoG sammen med BG1 og Planescape: Torment, gleder jeg meg bare til å få spilt alt sammen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Blir det ikke forrige tiår forresten? Forrige tiår var jo 2000-2009. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det står i klammer, dermed er det en tittel spillet har fått her på Gamer.no. Da spiller det liten rolle hvilket år vi er i nå. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) 2010 er vel strengt tatt det siste året i tiåret, på samme måte som at år 2000 egentlig ikke er det første året i det nye årtusenet, men det siste i det forrige. Vi begynner å telle på 1, gjør vi ikke? Men, liten skriveleif i artikkelen, vet ikke hvilken dollarkurs dere har brukt men den har ikke vært i 7 kroner på en stund... Prisen på herligheten er ikke rundt 70kr, men rundt 60kr Endret 17. november 2010 av krifos Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/2000-%C3%A5rene Vi begynner nok på 0 når vi teller årtier, 90 tallet inneholder for eksempel ikke år 2000 Hmm, ble virkelig fristet nå. Noe som har prøvd? Hvilken oppløsning kan man få? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) http://no.wikipedia.org/wiki/2000-%C3%A5rene Vi begynner nok på 0 når vi teller årtier, 90 tallet inneholder for eksempel ikke år 2000 Hmm, ble virkelig fristet nå. Noe som har prøvd? Hvilken oppløsning kan man få? Trur du kan få hva du vil med oppløsnings mod, men det har seriøst ikke noe å si. Baldurs Gate 2 eldes ganske godt, og er obligatorisk pensum for alle som har den minste interesse av rpg sjangeren Endret 17. november 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/2000-%C3%A5rene Vi begynner nok på 0 når vi teller årtier, 90 tallet inneholder for eksempel ikke år 2000 Hmm, ble virkelig fristet nå. Noe som har prøvd? Hvilken oppløsning kan man få? http://www.gibberlings3.net/widescreen/ Kan få hvilken oppløsning du vil. Men det blir fort lite på skjermen om du kjører 1920x1200, jeg kjører 1280x800 på 16:10 24" :-) Lenke til kommentar
freddern Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ingen over! Ingen ved siden av! BGII:SoA forever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Synes dragon age bare rakk BGII til beltet, ikke høyere ) (Er dette pga at BGII er fantastisk eller er det et tilfelle av nostalgi?...) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/2000-%C3%A5rene Vi begynner nok på 0 når vi teller årtier, 90 tallet inneholder for eksempel ikke år 2000 Hmm, ble virkelig fristet nå. Noe som har prøvd? Hvilken oppløsning kan man få? Trur du kan få hva du vil med oppløsnings mod, men det har seriøst ikke noe å si. Baldurs Gate 2 eldes ganske godt, og er obligatorisk pensum for alle som har den minste interesse av rpg sjangeren Lånte 4 cd'er av en kamerat, sov hos han når vi var på convention i år og vet han har de fortsatt, og spilte det ganske mye. Er mer at om oppløsningen er for lav er det rett og slett grusomt å se på med litt stor skjerm. Er det over 1000 så er det mer en godt nok. Skal se an modden om jeg ender opp med å kjøpe det, kan være greit med noe julekos Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Funker flott på min 24" med oppløsningsmoden det ble linket til lenger opp her, så det er null problem Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Da er jo saken biff! Må bare sette meg inn i D&D reglene igjen og muligens tenke ut en morsom karakter, får spørre kameraten min om han har noen tips Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg husker at jeg kjørte dual class med kensai-mage. Kensai var en meget god sverdkjemper, problemet var jo at han ikke kunne ha noe armor. Dermed passet den jo perfekt med mage, og når jeg kunne kaste stoneskin og andre buffs på en som allerede hadde veldig gode slåsseegenskaper ble det nesten latterlig. Det var tider da det føltes mer som diablo enn DnD. Lyst til å teste cleric nå ettersom jeg ikke har spilt stronghold questene til den klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå