mcgroven Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Harry i intens krigføring. Se filmen nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Call of Potter: Deathly Warfare? Oo Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Gears of Potter Oo Lenke til kommentar
Suram Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg syntes dette så litt spennende ut. Det er jo helt tydelig at disse folka nå holder på med noe de er litt mer komfortable med (FPS kloner) enn det de foregående spillene har vært (forsøk på å finne på noe nytt). Er klar over at jeg gir inntrykk av å være sarkastisk nå, og vet ikke helt om jeg er det eller ikke, men poenget mitt er at dette ser ut som det kan bli litt kult, selv om det er, som andre alt har kommentert, ganske typisk moderne action spill. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 For min del er jeg overraska over hvor jævligere og jævligere de klarer å lage spilla for hver film (tilsynelatende). Fram til den tredje filmen så var spilla forholdsvis kurante. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå