TST Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Konsoll, spesialversjon og hettegenser i premie. Les hele saken Lenke til kommentar
Harabal Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hadde vært sykt å vinne:D Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ønsker meg selv lykke til Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Trenger julegave til bruttern, dette hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 bah, hadde vært sykt digg med den assassin's creed brotherhood pakken :o meeen, så har jeg ps3 så jeg tar pass på denne konkurransen. håper noen som ikke har ps3 fra før av vinner denne Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Krysser fingrene for alle de som stiller i konkurransen. Meeen hvis jeg vinner så SKAL jeg ta en seiersdans. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg sier ikke nei takk! Er innmari keen på Brotherhood, og PS3en ville sørget for en veldig, veldig glad bror når julaften kommer. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hehe, må si meg enig. Tror brodern, eventuelt onkel hadde blitt glad om det lå en PS3 under juletreet deres i år Lenke til kommentar
JulianfromBERGEN Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Trenger dette sårt, xbox-en min er ødelagt Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Krysser fingerer og tær Endret 17. november 2010 av Saapa Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Spillet kommer ut imorgen og trekningen er på fredag..., men med mitt hell i sånne konkurranser så kan jeg vell trygt kjøpe spillet imorgen uansett ;-) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har tilfeldigvis bursdag idag så det hadde vært hyggelig med en liten bursdagspresang. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har ønsket meg en ps3 i lange stunder nå, men aldri tatt meg råd, så det hadde vært supert å vinne! Å få den utgaven av AC hadde heller ikke vært feil (selv om jeg instinktivt tenker AC på PC..) Såå, sitter og krysser fingrene! Lykke til alle sammen! (Eller i det minste lykke til til dem som ikke har ps3 fra før!) Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 KraniC er fornuftig som ikke velger å delta, siden han allerede har en PS3. Bortsett fra andre folk som deltok. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du mener om jeg, eller noen andre vinner pakker og gir PS3'en vekk i gave til ett familie medlem fortjener ikke vi å vinne like mye som noen andre? Jeg beholder nok spillet og genseren selv Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 KraniC er fornuftig som ikke velger å delta, siden han allerede har en PS3. Bortsett fra andre folk som deltok. Så hvis man har 10 000 kroner på bankkotoen og jeg får muligheten til å være med i et gratis lotteri hvor man kan vinne 10 000 kroner så burde jeg ikke være med fordi jeg allerede har akkurat det fra før av? Har forresten ikke PS3, bare nevner det siden man får hat hvis man har. Gheez..... Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 vinner aldri noe, så er ikke store håp om dette. men hadde virkelig vært noe å vinne en ps3 og ACB, da hadde jula blitt reddet. Lenke til kommentar
Exteron_InnleggNO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 This one is all mine! MOHAHAHA! Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Når er det denne konkurransen blir avsluttet og vinneren kåret ? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 KraniC er fornuftig som ikke velger å delta, siden han allerede har en PS3. Bortsett fra andre folk som deltok. Så hvis man har 10 000 kroner på bankkotoen og jeg får muligheten til å være med i et gratis lotteri hvor man kan vinne 10 000 kroner så burde jeg ikke være med fordi jeg allerede har akkurat det fra før av? Har forresten ikke PS3, bare nevner det siden man får hat hvis man har. Gheez..... Det var en utrolig dårlig sammenligning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå