Gå til innhold

mail til microsoft om "bare-msie-sider"

Anbefalte innlegg

skulle se hvordan buymusic.com så ut, og ble møtt av et skrekkelig syn, man MÅ bruke msie for å komme inn.

Hello,

I was on my way to check out buymusic.com when I was

stopped by a message saying that I need Microsoft Internet Exporer in order to view their content.

How can they manage to keep a webshop alive, while keeping potensial customers out?

I'm sending this to you, because buymusic didn't include a mail

address.

I'm using Gentoo Linux

Regards Martin Oppegaard

så jeg sendte denne mailen itl microsoft. Hindre folk sånn. æsj og fysj

----

oj oj, nå føler jeg meg populær, fikk automatisk svar og greier :p

Your e-mail message was received on Jul 23 2003 10:35AM and will be handled personally by one of our Customer Service Representatives. We are committed to answering all of your inquiries and will reply to your request within 24 hours.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den krever også Windows Media Player 9..

Selv så håper jeg at ingen bruker denne forferdelig dårlige tjenesten.. Som krever en hel del teite ting. Selv er jeg ingen anti-windows, men jeg er IKKE glad i WMP 9 (da dette programmet er kjempetreigt og drit). Men trenger ikke bry meg om dette da jeg ikke har tenkt å bruke noe av det ;)

Også; du kommer ikke til å få svar.

Lenke til kommentar

Jeg hater M$ like mye som "the next guy", men jeg forstår ærlig talt ikke hvordan de er skyld i noe som helst her. Det er jo buymusic.com som har syndet, og som bør få oppfordrende mailer angående støtte for andre browsere. Eller hva?

Lenke til kommentar
Jeg hater M$ like mye som "the next guy", men jeg forstår ærlig talt ikke hvordan de er skyld i noe som helst her. Det er jo buymusic.com som har syndet, og som bør få oppfordrende mailer angående støtte for andre browsere. Eller hva?

Det er Microsoft som lager ikke-standardskompatible browsere.

Lenke til kommentar
Syns det er helt greit de luker ut de få prosentene som bruker annet enn IE. Det er jo ikke akkurat en livsnødvendig tjeneste og alle som vil kan få tak i IE.

Ikke helt enig der nei.

IE må kjøres på Windows som koster penger.

Derfor kan ikke alle få tak i IE sånn uten videre.

Mozilla derimot, multiplatform, gratis, best mulig støtte av w3c-standardene.

Lenke til kommentar
Selv så håper jeg at ingen bruker denne forferdelig dårlige tjenesten.. Som krever en hel del teite ting. Selv er jeg ingen anti-windows, men jeg er IKKE glad i WMP 9 (da dette programmet er kjempetreigt og drit). Men trenger ikke bry meg om dette da jeg ikke har tenkt å bruke noe av det ;)

Helt enig med deg.

For øvrig gjør de jo valget mitt desto enklere - når de kommersielle aktørene på død og liv skal låse kundene fast til én bestemt proprietær teknologi laster jeg naturlig nok heller ned musikken min gratis i mp3-format fra andre kilder. Den kan jeg gjøre hva jeg vil med, brenne på cd, spille i bilen og spille av fra hvilket som helst operativsystem :)

Lenke til kommentar

Det er en fri verden. Det er bedre å bruke kreftene på å få websider til å følge standarene, så kan M$ få gjøre akkurat hva de vil.

Lenke til kommentar

Det er en fri verden. Det er bedre å bruke kreftene på å få websider til å følge standarene, så kan M$ få gjøre akkurat hva de vil.

Men når folk tror standaredene er hva MS sier dem er da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...