Arntfinn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 skulle se hvordan buymusic.com så ut, og ble møtt av et skrekkelig syn, man MÅ bruke msie for å komme inn. Hello, I was on my way to check out buymusic.com when I was stopped by a message saying that I need Microsoft Internet Exporer in order to view their content. How can they manage to keep a webshop alive, while keeping potensial customers out? I'm sending this to you, because buymusic didn't include a mail address. I'm using Gentoo Linux Regards Martin Oppegaard så jeg sendte denne mailen itl microsoft. Hindre folk sånn. æsj og fysj ---- oj oj, nå føler jeg meg populær, fikk automatisk svar og greier Your e-mail message was received on Jul 23 2003 10:35AM and will be handled personally by one of our Customer Service Representatives. We are committed to answering all of your inquiries and will reply to your request within 24 hours. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Den krever også Windows Media Player 9.. Selv så håper jeg at ingen bruker denne forferdelig dårlige tjenesten.. Som krever en hel del teite ting. Selv er jeg ingen anti-windows, men jeg er IKKE glad i WMP 9 (da dette programmet er kjempetreigt og drit). Men trenger ikke bry meg om dette da jeg ikke har tenkt å bruke noe av det Også; du kommer ikke til å få svar. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 det er bare dårlig karma til de eller no Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 det er bare dårlig karma til de eller no hehe, bra instilling Kanskje når de har fått 3000 slike mailer så letter de anti-alternative-os && anti-alternativ-browser trykket bittelitt.. Lenke til kommentar
drall Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det mest provoserende er jo at siden ser ut til å virke i andre nettlesere om du gir deg ut for å bruke IE. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 slikt som dette er jo rasisme på binær :-? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg hater M$ like mye som "the next guy", men jeg forstår ærlig talt ikke hvordan de er skyld i noe som helst her. Det er jo buymusic.com som har syndet, og som bør få oppfordrende mailer angående støtte for andre browsere. Eller hva? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 slikt som dette er jo rasisme på binær :-? Hehe.. Binær rasisme... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg hater M$ like mye som "the next guy", men jeg forstår ærlig talt ikke hvordan de er skyld i noe som helst her. Det er jo buymusic.com som har syndet, og som bør få oppfordrende mailer angående støtte for andre browsere. Eller hva? Det er Microsoft som lager ikke-standardskompatible browsere. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg kom glatt innmed Opera, identifisert både som Opera og Mozilla... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Og uansett....det er jo ikke som om MS ikke er klar over det :wink: Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Ser ut som ITAvisen har tatt opp saken. http://www.itavisen.no/art/1301604.html Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Syns det er helt greit de luker ut de få prosentene som bruker annet enn IE. Det er jo ikke akkurat en livsnødvendig tjeneste og alle som vil kan få tak i IE. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Syns det er helt greit de luker ut de få prosentene som bruker annet enn IE. Det er jo ikke akkurat en livsnødvendig tjeneste og alle som vil kan få tak i IE. Troll. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hmm, så de som sitter i linux må da bruke WINE eller en emulator for å kunne handle på den siden ? litt tafatt.. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Syns det er helt greit de luker ut de få prosentene som bruker annet enn IE. Det er jo ikke akkurat en livsnødvendig tjeneste og alle som vil kan få tak i IE. Ikke helt enig der nei. IE må kjøres på Windows som koster penger. Derfor kan ikke alle få tak i IE sånn uten videre. Mozilla derimot, multiplatform, gratis, best mulig støtte av w3c-standardene. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Mozilla derimot, multiplatform, gratis, best mulig støtte av w3c-standardene. Opera har best støtte for w3c-standardene *humre-humre* Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Selv så håper jeg at ingen bruker denne forferdelig dårlige tjenesten.. Som krever en hel del teite ting. Selv er jeg ingen anti-windows, men jeg er IKKE glad i WMP 9 (da dette programmet er kjempetreigt og drit). Men trenger ikke bry meg om dette da jeg ikke har tenkt å bruke noe av det Helt enig med deg. For øvrig gjør de jo valget mitt desto enklere - når de kommersielle aktørene på død og liv skal låse kundene fast til én bestemt proprietær teknologi laster jeg naturlig nok heller ned musikken min gratis i mp3-format fra andre kilder. Den kan jeg gjøre hva jeg vil med, brenne på cd, spille i bilen og spille av fra hvilket som helst operativsystem Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg hater M$ like mye som "the next guy", men jeg forstår ærlig talt ikke hvordan de er skyld i noe som helst her. Det er jo buymusic.com som har syndet, og som bør få oppfordrende mailer angående støtte for andre browsere. Eller hva? Det er Microsoft som lager ikke-standardskompatible browsere. Det er en fri verden. Det er bedre å bruke kreftene på å få websider til å følge standarene, så kan M$ få gjøre akkurat hva de vil. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg hater M$ like mye som "the next guy", men jeg forstår ærlig talt ikke hvordan de er skyld i noe som helst her. Det er jo buymusic.com som har syndet, og som bør få oppfordrende mailer angående støtte for andre browsere. Eller hva? Det er Microsoft som lager ikke-standardskompatible browsere. Det er en fri verden. Det er bedre å bruke kreftene på å få websider til å følge standarene, så kan M$ få gjøre akkurat hva de vil. Men når folk tror standaredene er hva MS sier dem er da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå