LarZen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kanskje på tide å starte på Asassin's Creed 1...og 2...som begge står i hylla. Har dem til X360 og ser ut som PS3 utgaven denne gangen også lider med noe svakere grafikk så nr3 om jeg får ræva i gir til å spille også skal kjøpes til X360.... Lenke til kommentar
Kaare_Jay_InnleggNO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Fantastisk. Gleder meg nå enda mer til helga:D Føler en stolthet av å være halvt-kanadier nå B) Endret 17. november 2010 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z3pP64ap Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Bra jobba ! Leste med glede =) Noen som vet om PC versjonen kommer til å ha de Uuuuuuber teite symbolene på tastene? Lenke til kommentar
OzT. Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Gleder meg nå! Eneste som er kjipt er at det ikke kommer til pc før i februar, men heldigvis kjøpte jeg meg en Xbox i sommer så blir nok kjøpt til det istedet ja. Lenke til kommentar
PolarCow80 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hehe, dette lover bra! Tok sjansen på å forhåndsbestille spillet, siden jeg falt pladask for det forrige... Det første spillet følte jeg også var bra, men falt litt ut på grunn av dårlig stemmeskuespill (forferdelig aksent som gjorde det vanskeligere å forstå hva de prøvde å si) og ingen undertekster (for å hente meg inn igjen). Passer selvsagt ikke at spillet kommer akkurat nå, siden det straks er jul og alt annet man har å gjøre, men det får ligge på vent...om jeg klarer å holde fingrene borte... Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Må si jeg er overrasket over hvor god denne franchisen har blitt. Eneren hadde jo genial setting, men det var jo som kjent mange feil. Etter de begynte med litt GTA-aktig oppbygging av oppdrag og verden så har det hele blitt langt bedre. Storyen er jo genial og settingen og konseptet fantastisk. I tillegg har det hjulpet meg til å bli helt besatt av arkitektur, spesielt fra denne tidsperioden Jeg også, hadde dette vært i sammenheng med skole ville jeg for en gangs skyld gjort det bra på prøver. Lenke til kommentar
Remi2501 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det eneste jeg lurer på er kampsystemet. Anmeldelsen til Dagbladet slakter dette i og med at du kan stå deffansivt og kontre alle slagene. mens her roses det. For alt i verden det blir et kjøp uansett, men ser det som et paradoks at du har et titalls forskjellige våpen, men det spiller egentlig ingen rolle hva du bruker ? Det er nytt kampsystem, nå kan man ha de samme gamle defansive greiene, men viss du har fulgt med på AC:Brotherhood diaries så har de laget ett nytt kampsystem som skal hjelpe dem som er mer offensive. " Be quick, strike fast and stand as the victorious" ( sitat fra episoden om det nye kampsystemet). og det med dagbladet, ikke hør på dem, bare en gjeng surrehuer, kanskje gamlinger og som anmelder alt som er for ungdom så ikke hør på dem Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har hatt litt lyst på dette helt siden jeg så MP quick looken på giantbomb, men nå er det vel ingen tvil. 9/10 på gamer og Eurogamer slår på stortromma med 10/10. Ikke ofte det hagler slik karakterer fra dem så blir definitivt et kjøp. Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Crap .. ikke på PC før våren 2011 .. Hva faen .. og det måtte man lete etter for å finne ut av ..SKIT!!! Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvilken utgave er kjører best? Har både ps3 og 360, vurdere ps3 utgaven pga det eksklusive innholdet, men hvis det kjører bedre på 360 sånn som 2'ern(har det på begge) er jeg ikke sikker. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg forhåndsbestilte for lenge siden. Er det noe jeg gleder meg til så er det dette spillet. Lenke til kommentar
sandbox_InnleggNO Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 då var det rett i butikken å hente spillet etter skolen sammen skal vi nok engang ta kontrollen i en italialiens by ezio! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 En ting jeg lurer litt på. Hvorfor kaller de det free-running? Nå har jeg ikke spilt 1en eller dette, men jeg mener å huske at Ezio ikke utførte en eneste wallflip eller gainer i 2en Lenke til kommentar
Ziksakk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har runna ACB (PS3 Som Er Best) B) det får 11/10 te mæ ^^' Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Dette virker svært lovende, mon tro om jeg ikke skal be "Egoistnissen" om å legge det under juletreet mitt i år. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) En ting jeg lurer litt på. Hvorfor kaller de det free-running? Nå har jeg ikke spilt 1en eller dette, men jeg mener å huske at Ezio ikke utførte en eneste wallflip eller gainer i 2en Fordi det originale konseptet free running/Parkour handler om å ta korteste/raskeste vei fra A->B noe Ezio stort sett gjør. Edit: Tok visst feil der. Parkour og Free running er to forskjellige stiler, der Free running er en mer tricked out versjon. Endret 22. november 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 kanon bra spill! synes anmeldelsen er spot on, men eneste jeg er uenig i er det med hestene! Jeg blir glad hver gang jeg trykker trekant og så kommer hesten out of nowhere, aldri vært glad i hest før dette spillet ^^ Men jah å gå med hest i trange gater pleier nå som regel å være vanskelig, tilogmed på ekte? Uansett, glimrende spill, og nei dagbladet tar feil, du kan faktisk ikke bare stå defansivt, møter du menn med to-håndsvåpen så blir du slått ned, det kan jeg garantere for! Synes også slutten var sjokkerende, rett og slett! Gleder meg til neste spill i serien! Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Assassins Creed: Brotherhood føles i bunn og grunn litt som en oppfølger som kun er lagd for å øke inntekter. Jeg synes single-playeren var relativt kort i forhold til AC2 (nå har jeg muligens litt grumsete tidsperspektiv, jeg tok på ingen måte tiden under gjennomgangen av noen av de nevnte spillene). Det var noen tøffe og nye ting som ble inkludert (regner med at jeg ikke var den eneste som ville ha en gedigen øks i hånda til en hver tid), og multiplayeren er helt sjef. Men i Assassins Creed 2 følte jeg nærmest en trang til å gjøre sideoppdrag samle fjær, kjøpe nye våpen og få Altaïrs Armor så fort som mulig. Når jeg kjørte gjennom Brotherhood sjekka jeg ikke en eneste markering fra tidligere testpersoner, jeg samlet kanskje to fjær, holdt meg til sverdet jeg startet med og gikk aldri inn for å få rustingen til Romelus. Spillet var rett og slett lite engasjerende, og jeg ble bittelitt fornærmet av Herr Da Vinci når jeg måtte betale for hans tjenester. Griske jævel. Så for å runde av singleplayeren vil jeg rett og slett bare avslutte med at jeg er skuffet, det gikk alt for fort, men det var latterlig fett å se undersåttene mine stikke hull på stakkarslige pullsårer. Multiplayeren er som en hjemmelaget bombe. Det er noen elementer som er nødvendige for å få den til å fungere, samtidig som det er noen spennende, nye stoffer som har blitt kokt sammen. Og selvfølgelig så ligger høydepunktet i å sette det av. Det ble lange netter som gikk til en multiplayer som var fullspekket av moro, taktikk og sinnssykt intens spilling. For å være 100 % sikker på at dette ikke blir tolket feil; det var lange NETTER. Det var i hovedsak fordi jeg konstant ble frakoblet fra spillet med en aldri så liten melding hver gang 6 av 6 spillere kom inn i lobbyen: You have been disconnected from the host. Smerte. Dette er et problem som ikke har rettet seg opp ennå (for min del, det kan hende at jeg er en skikkelig tulling som har gått glipp av noe vitalt). Men de timene jeg har hatt spillet verdsetter jeg fortsatt, og det er nesten en ensidig forelskelse det er snakk om. Multiplayeren var en klar sekser på terningen, og det aller beste med utgivelsen av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå