TST Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er massivt, underholdende og altoppslukende. Ezio er tilbake! Les hele saken Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 9/10 her på gamer, og 10/10 hos Eurogamer - Dette må da bli et av årets aller største spill? Litt overraskende i grunn, hadde trodd det var mer likt 2'eren enn det det tydeligvis er... GLEDER MEG TIL Å PRØVE DETTE RUNDT JULETIDER! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er på vei i posten as we speak. Håper på å ha det i morgen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) AC2 er et av mine favorittspill til Xboxen, så jeg regner ikke med dette blir noe dårligere. ... Forsåvidt AC1 også, men det spilte jeg på PC. Endret 16. november 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Det luktet 9/10 hele veien. Glimrende anmeldelse! Begge de forrige Assassins Creed spillene har vært aldeles strålende. Det hele er laget så fantastisk bra at man bare kan sette seg ned og nyte det fullt ut. Endret 16. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Beste franchise noensinne spør du meg. Har vært blodfan siden nr. 1. Dette blir fantastisk. Lenke til kommentar
g_maZta Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 ser at enkelte andre medier gir terningkast 3 og 4... Er disse helt på jordet, ellerhva skjer? RIMELIG stor forskjell på 3/6 (eller 5/10 da) og 9/10... Legger virkelig anmelderne så mye vekt på sine egne preferanser? Burde ikke dette være vurdert litt mer objektivt. jeg mener ikke nå at gamer.no dummer seg ut, men noen har helt klart innrømmet en gang for alle at de overhodet ikke har peiling. Jeg har ikke prøvd spillet og kan derfor ikke si om det er VG/DB/pressfire.no som driter på draget eller om det er andre spillmedier. Noe skurrer... Lenke til kommentar
whorebeast Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 ser at enkelte andre medier gir terningkast 3 og 4... Er disse helt på jordet, ellerhva skjer? RIMELIG stor forskjell på 3/6 (eller 5/10 da) og 9/10... Legger virkelig anmelderne så mye vekt på sine egne preferanser? Burde ikke dette være vurdert litt mer objektivt. jeg mener ikke nå at gamer.no dummer seg ut, men noen har helt klart innrømmet en gang for alle at de overhodet ikke har peiling. Jeg har ikke prøvd spillet og kan derfor ikke si om det er VG/DB/pressfire.no som driter på draget eller om det er andre spillmedier. Noe skurrer... Det er vanskelig nok å sikre objektivitet i forskning, selv statistisk forskning, og mange vil si umulig. Du etterlyser det i anmeldelser? Det er selvsagt et spørsmål om personlig preferanse. Hvordan skulle det kunne være objektivt? Det måtte i så fall bare være en liste av spillets funksjoner. Eller kanskje hvis alle anmeldere ble enige om en serie "krav" for idealspillet, slik at de kunne krysse det av på en liste og rankere spillene etter det. Det vi forventer er at de gir spill en sjanse, og at de gjør seg opp en informert, personlig mening om opplevelsen slik den fortoner seg for dem. Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 ser at enkelte andre medier gir terningkast 3 og 4... Er disse helt på jordet, ellerhva skjer? RIMELIG stor forskjell på 3/6 (eller 5/10 da) og 9/10... Legger virkelig anmelderne så mye vekt på sine egne preferanser? Burde ikke dette være vurdert litt mer objektivt. jeg mener ikke nå at gamer.no dummer seg ut, men noen har helt klart innrømmet en gang for alle at de overhodet ikke har peiling. Jeg har ikke prøvd spillet og kan derfor ikke si om det er VG/DB/pressfire.no som driter på draget eller om det er andre spillmedier. Noe skurrer... Hvem er det som har gitt spillet 3/6? Jeg har så langt kun sett veldig gode anmeldelser (8/10+), og de aller fleste gir den 9 og høyere. Det eneste unntaket jeg har sett er DB/Pressfire.no, som gir en 4. VG gir jo spillet en 5'er som tilsvarer (over) 8/10, så de er vel på "samme side" som gamer.no Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det eneste jeg lurer på er kampsystemet. Anmeldelsen til Dagbladet slakter dette i og med at du kan stå deffansivt og kontre alle slagene. mens her roses det. For alt i verden det blir et kjøp uansett, men ser det som et paradoks at du har et titalls forskjellige våpen, men det spiller egentlig ingen rolle hva du bruker ? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Godt lesestoff dette her, selv om anmeldelsen hadde unødvendig mange rare feil... :S Men jeg kjenner meg veldig igjen med anmelderen, at jeg aldri falt helt pladask for spillene, men at jeg fremdeles likte dem veldig godt (1ern og 2'ern). Så dette skal uten tvil kjøpes snart, men er ikke noe jeg må ha akkurat NÅ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Wow! Var aldri i tvil om at jeg skulle ha det, men nå gleder jeg meg enda litt mer. Til å begynne med så jeg mest frem til Desmonds historie, men nå ser jeg minst like mye frem til både en- og flerspilleren. Det føles nesten som om det er 2007, og jeg leser meg opp på AC(1) igjen ^_^ Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Godt lesestoff dette her, selv om anmeldelsen hadde unødvendig mange rare feil... :S Men jeg kjenner meg veldig igjen med anmelderen, at jeg aldri falt helt pladask for spillene, men at jeg fremdeles likte dem veldig godt (1ern og 2'ern). Så dette skal uten tvil kjøpes snart, men er ikke noe jeg må ha akkurat NÅ Gi gjerne tilbakemelding på hva disse rare feilene er, slik at de kan rettes. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) MIKAEL H. GROVEN, 1. januar 1970 01:00 Kuuult... Assasins Creed Brotherhood har vært ute lenge nå! Kansje ikke vits å kommentere, tråden er vel så gammel at den er død ^^. Også kl. ett om natten 1 januar 1970 da. Men bra anmeldelse, kansje dette kan bli noe å ønske seg eller å kjøpe i gave til jul. Endret 16. november 2010 av PcAj Lenke til kommentar
sandbox_InnleggNO Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Premisset for en vellykket kamp et å kjede sammen angrep. der skulle det vell stått "er" i steden for "et", nevner det kun siden jeg så at dere skrev at dere ville ha tilbakemeldinger på slike rare feil. veldig bra anmeldelse, men med sånne skrivefeil så mister jeg flyten i den ellers så kjekke lesinga, faller liksom utav det og må lese setningen om igjen for å se om det var noe jeg ikke forstod. kommer sikkert til å få refs av andre lesere for denne kommentaren, men gir tilbakemelding siden dere vil ha det. PS: denne feilen er på side 2, jeg tror det skal være en feil til på side 1 som ligner Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 I fjerde avsnitt skrev du også Boriga etter å ha skrevet Borgia i den forrige setningen Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 MIKAEL H. GROVEN, 1. januar 1970 01:00 Kuuult... Assasins Creed Brotherhood har vært ute lenge nå! Klar over dette. Det skyldes en teknisk feil i forbindelse med forhåndspubliseringen. Det blir fikset. Takk for tilbakemeldingene om skrivefeil forresten. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Må si jeg er overrasket over hvor god denne franchisen har blitt. Eneren hadde jo genial setting, men det var jo som kjent mange feil. Etter de begynte med litt GTA-aktig oppbygging av oppdrag og verden så har det hele blitt langt bedre. Storyen er jo genial og settingen og konseptet fantastisk. I tillegg har det hjulpet meg til å bli helt besatt av arkitektur, spesielt fra denne tidsperioden Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Håper jeg får mitt til lansering Elsket både eneren og toeren B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå