Joachim_F Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Heftige Need for Speed: Shift får en oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Artig ), sliterr noe j... med Drift i shift om dagen (uten assist) . Ganske så fornøyd med spillet så artig nyhet for min del, Eneste de kunne roet ned er de flashy menyene men tror neppe de gjør det, blir sliten i hodet av det i lengden. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg vil ha need for speed: underground 3, ikke shift... : / Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hmm den viktigste nyheten ser ut til å gå dere alle hus forbi. EA henter inn igjen Unleashed navnet. Need For Speed Shift 2 Unleashed. Som i Need for Speed Porsche Unleashed. Alle som ikke er helt historieløse vet at det beste NFS spillet oppgjennom tidene var nettopp Porche Unleased. Så er jo lovt å håp det kommer opp i nærheten av denne høydaren. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Jepp. Men Shift er bra også, litt snodig fysikk når man treffer andre biler etc (blir litt sprettball aktig noen ganger) men alt i alt en bra Arcade blandet med litt simulator Bilspill Jeg vil ha need for speed: underground 3, ikke shift... : / Da er det trolig mer mat for deg i versjonen som kommer nå i november da?, need for speed Wanted eller noe. edit Hot Pursuit var det. Endret 16. november 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Larsann Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Shift var meget bra mne kunne trengt litt mer tid. 2 år til med utvikling for verdens beste bilspill utviklere (slightly mad studios) betyr Shift 2 kommer til å bli et av tidenes beste bilspill. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 ser mer ut som en teaser enn en trailer.greit at de viser at det blir god skademodellering,men trailern så ganske tafatt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå