Odesseiron Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 GamersFirst hviler slettes ikke på laurbærene. Les hele saken Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Gleder meg, jeg klokka inn mange timer i dette spillet, forhåpentlig får man lov til å forsette med sine gamle karakterer. Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Håper virkelig "utgi det på nytt" ikke betyr at vi som har kjøpt det en gang allerede, må kjøpe det en gang til..... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Eurogamer-artikkelen presiserer at de som har handlet spillet slipper å kjøpe det på nytt. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Dette er definitivt gode nyheter! Hva det ender opp som er en annen ting... Free to play har en tendens til å bli kjipt for de som ikke betaler, men det får vi nå se på Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 oi gleder meg faktisk, det her spillet var jo gøy med TS og ei gruppe med venner Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Yes! Skjønte ikkje korfor folk ikkje likte spillet, syns det var utrolig gøy eg! ;D Var kanskje ikkje så veldig variasjon, men det var et element man rett og slett ikkje blei lei av, det som hadde vært kult GamersFirst kunne lagt til var AI, då ville det blitt annerledes kver gang! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Spillet var for ubalansert, så nå balanserer de det opp med å la folk kjøpe det som var "for bra" for ekte penger. I see what you did there, GamersFirst. Lenke til kommentar
Shinobi_InnleggNO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Gamersfirst motto : "Kickin' dead horses rox!" Lenke til kommentar
Primo Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 APB var et spill med en rekke eksepsjonelle egenskaper APB's eneste eksepsjonelle egenskap var at det sugde så hardt at det rakk å tryne fullstendig på circa 10 minutter. Verdt å huske på når de nå, utrolig nok, prøver å hype det en gang til. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Jeg hadde betalt noen euro for å få tilgang til character creation med alt opplåst, enten det ligger noe spill i bakgrunnen eller ikke. Kanskje noe for dem å vurdere når de tryner igjen. Endret 17. november 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå