The.Arisen.One Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Søster'n skal kjøpe seg ny bærbar, og jeg lurer på om noen som har litt mer oppdatert innsikt når det gjelder dette området kan gi meg noen råd? PC'n, som ikke bare skal brukes til skriving og surfing - men også til å kjøre diverse "medium" og/eller "tunge" programmer. PS! Det gjør ikke om det er litt lekkert design, hehe. Krav: - Min. 40 GB harddisk, helst 60 GB eller mer... - Tastatur må være stillferdig og godt å skrive på. - Praktisk! Vekt er ikke det aller viktigste, men må ha bæreveske. - Solid ! Helst med forsikring. - Innebygd nettverkskort, trådløst nettverkskort (helst 54 Mbit) og minneplugg - de to sistnevnte kan evt. kjøpes separat. - CD/DVD, diskettstasjon (?), - Skjerm må ikke være under 14 " - Batteriet må ha relativt lang levetid. - Total pris: max kr. 20.000 8) Takker for alle tips ! 8) Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Heisann. Det du er på utkikk etter er i mine øyne en Dell. Har selv en Dell Inspiron 8500 og kan anbefale denne på det aller varmeste Min modell, kjøpt for 1 mnd siden: pentium 4-Mobile 2.0 ghz 40 gb harddisk 512 mb minne innebygget trådløst nettverk/vanlig nettverk/modem/infrarød port nvidia geforce 4 Go (4200) 64mb deilig tastatur lekkert sølvmetallic design Cdrom er modulær og kan byttes ut mot ny dvd-brenner/ekstra batteri hvis ønskbart.... fri frakt Pris: 15.000 Meget herlig pris for slik maskin, og nå får du enda bedre bedre pc til bedre pris Jeg gikk inn på en 10% avslag "link", et tilbud Dell ofte har. Denne linken/tilbudet er her på hardware.no, og startsiden.no som jeg har sett nå i det siste. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Det var merkelig at du skulle nevne akkurat den PC'n, fordi jeg var faktisk innom Dell før i dag og så på akkurat Inspiron 8500..... Takker og bukker for rådet :smile: Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvordan er det med støy fra den maskinen? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Hvordan er det med støy fra den maskinen? Det skulle jeg akkurat til å spørre om...? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Er det noen som har peiling på dette? :-? Spørsmålet var: Hvordan er det med støy fra denne bærbare PC'n - Dell Inspiron 8500 - ? Lenke til kommentar
Yngve_L Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 whitebox selger en meget bra centrino-maskin til rett under 15 laken inkl mva. sjekk annen tråd jeg har skrevet for info: "sommerens beste laptop-tilbud?" jeg slo til;) Lenke til kommentar
Yngve_L Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 whitebox selger en meget bra centrino-maskin til rett under 15 laken inkl mva. sjekk annen tråd jeg har skrevet for info: "sommerens beste laptop-tilbud?" jeg slo til;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå