Odesseiron Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Skal vi tro ryktene vil det annonseres allerede neste måned. Les hele saken Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Blir interessant å se hva dette er for noe. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ser liksom ikke helt for meg Gears of War + kinec. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Fordi det ikke helt passer inn i (spesielt i multiplayer) å bevege seg noe særlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Fra Cliff Bleszinski sin Twitter-profil: - No Kinect for Gears of War 3 Endret 16. november 2010 av Lakus Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 hvis dette blir en realitet, tror jeg det blir mange campere (avhenger av kontrolsystemet) Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tviler på utviklere vil ta sjangsen på å tape masse penger på å lage spill som dette eksklusivt til Kinect. Er mange som ikke liker Kinect konseptet og også de som ikke har rom til å ha Kinect. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg er positiv til kinect i slike titler, spesielt i 1. person shootere, bil/fly simmulatorer og slike spill. Ikke som rene kinect spill, men som spill der man bruker kinect sammen med kontrolleren. Gogle/youtube søk på trackir, den har slik funksjonalitet som jeg ønsker meg. Hører du det MS? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan Kinect vil forbedre Gears-opplevelsen. Kinect trenger dog flere slike spill, så det blir spennende å se hva dette dreier seg om. VGA kan ikke komme fort nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå