Laman Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hvilken aldersgrense er/blir det på doom3? Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Aldersgrenser blir sjelden bestemt før spillet er ferdig og de rette organisasjoner har vurdert innholdet, men ville nok tippe på minst 15 år, sannsynligvis 18 år. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det har jo ingenting og si mm du bor i utlandet. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 ...med mindre man har gjort alvor av planene om ordentlig aldersgrense på spill innen den tid. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Dei fleste vanlege barn tør jo ikkje å spele skumle spel så kvifor skulle me trenge aldersgrenser? Dessuten så har ein som ikkje er myndig lov å kjøpa i butikker uten tillatelse frå foresatte. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Doom3 blir nok helt sikkert 18 års aldersgrense. Men hvem ****** bryr seg? alle får jo tak i det uansett. Og dess uten så er eg over 18 år Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 skjønner ikke helt hvoffor det skulle bli 18-års-grense, jeg... er det på grunn av detaljene, da eller? det er jo som regel ganske mye fænskap som skal til før et spill klarer å dra på seg 18-års-grense? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 siDDis her har et meget godt poeng, men dette blir dessverre så godt som aldri overholdt. Jeg tror heller ikke på noe 18års aldersgrense, men 15 blir det nok, om ikke mer. Slike ting er umulig å si før release, eller i alle fall noe før release. Det er enda ikke satt noe release-dato på Doom 3, så hvorfor lure? Vent og se er det eneste som ikke kan slå feil(med mindre Doom 3 aldri kommer ut da). Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Sannsynligvis er alle på forumet blitt 18 og vel så det lenge før release... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Sannsynligvis er alle på forumet blitt 18 og vel så det lenge før release... ehh, røyka sokker i det siste eller? : ) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Dessuten så har ein som ikkje er myndig lov å kjøpa i butikker uten tillatelse frå foresatte. Det er jo ikke aldersgrense på spill, det er jo bare "anbefalt alder", så selv en 10 åring bør vel kunne kjøpe f.eks. GTA Vice city, eller har jeg oversett noen nye lover, eller no? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Dessuten så har ein som ikkje er myndig lov å kjøpa i butikker uten tillatelse frå foresatte. Det er jo ikke aldersgrense på spill, det er jo bare "anbefalt alder", så selv en 10 åring bør vel kunne kjøpe f.eks. GTA Vice city, eller har jeg oversett noen nye lover, eller no? Så lenge du kan gå og har penger nok kan du kjøpe det : )= Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hei Sorry for at jeg ikke holder meg til topic nå,men jeg gidder ikke å lage et nytt innlegg :wink: Men er det noen som vet hvorfor syphon filter til psx har 18 år,mens resident evil,quake++ har bare 15 år? Lenke til kommentar
cell Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har no lest at doom 3 skal bli det skumlaste spillet som noen gang er laget ..... gleder meg Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har no lest at doom 3 skal bli det skumlaste spillet som noen gang er laget ..... gleder meg nja, men om det er skummelt er det ikke dermed sagt det er bra Gleder meg aller mest til Half Life 2 og Deus Ex 2 .. og seff BB2 : ) Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har selv prøvd en beta av Doom III kan ikke si annet en at det virker bra. 18år's blir det nok men folk på ca. 15 kan fint spillet det. Ble ikke en så skummel opplevelse da betaen ikke funker i full-screen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå