Stormwolf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Må si meg enig. Likte ikke dette spillet noe særlig. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ser ut til at min nøkkel også kom i søppelfolderen. Just a heads up til både sender og mottaker Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 9A86ACMKMYT4FDA3 Tviler på at jeg gidder å starte med det spillet. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Syns det var et ganske bra spill. Koser meg i hver match selv om jeg blir eid til tider Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det var noe med kontrollene som ikke funka helt for meg, kamerastyring, målvalg etc. Hadde hele tiden lyst til å se litt videre ved skjermkanten. Ser ellers kanske polert og fint ut. Sikkert best til konsoll. Lenke til kommentar
N-Giga Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det var noe med kontrollene som ikke funka helt for meg, kamerastyring, målvalg etc. Hadde hele tiden lyst til å se litt videre ved skjermkanten. Ser ellers kanske polert og fint ut. Sikkert best til konsoll. Du kan skifte kamerastyring ved å trykke på middle mouse button (default), da får du mer oversikt over hva som hender rundt deg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Huff det her var dårlige greier....men takker for beta key Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Huff det her var dårlige greier....men takker for beta key Dårlige greier er det ihvertfall ikke. Om du ikke liker denne typer spill så forstår jeg, men spillet r glimrende for de som leter etter et pvp spill som er 100% skillbased uten gear, stats, og random factors. Digger spillet selv, det er allerede veldig bra selv om det fortsatt er en liten stund til release. Største problemet akkurat nå er at høy ping er en veldig stor ulempe. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Testa litt mer, men var ikke helt min greie. Faren med å fordype seg i nye grensesnitt og kontroller er at når man returnerer til BC2 får jeg bare grisebank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå