Joachim_F Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Selskapet bak den populære Gamebryo-motoren sliter med økonomien. Les hele saken Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 oi. jeg har visst hattmye gøy med denne motoren. jeg mener, civilization, oblivion, fallout, pirates! og divinity er alle spill jeg har hett det veldig gøy med! kjipt at de skulle slite D: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er ikke tittelen litt misvisende? Selve Fallout 3-motoren er det jo Bethesda som eier, selv om den er basert på Gamebryo. Det er tross alt kommersielle lisenser det er snakk om, slik at selskapene som lisensierer Gamebryo til bruk sitter igjen med alle rettigheter til den spillmotoren de bruker Gamebryo til å lage. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Litt rart at et selskap som har produsert en så populær motor kan få pengeproblemer. Burde håve inn "noen kroner" i lisenser. Forøvrig er det ikke en dolk i hjertet om akkurat Gamebryo blir mindre aktuell. Motoren gjør det den skal, men å lage teknisk imponerende spill gjør den ikke. Fallout: New Vegas med grafikkmotoren til Red Dead Redemption tror jeg kunne blitt smått stas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå