Odesseiron Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Den populære vaskebjørnen vender sannynligvis tilbake til PlayStation. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Yes! Dette har jeg ventet lenge på! På samme måte som at flere her inne har et forhold til f.eks Banjo Kazooie, står Sly-serien for meg som en av de sentrale overgangene til å bli en mer "hardcore" gamer. Har spilt gjennom alle i serien flere ganger, og det blir nok en runde til når Sly Collection kommer til Europa. Uansett, dette er årets gladmelding! Endret 15. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
GRSonic Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ifølge den europeiske PS-bloggen, så er det 1. desember i år. http://blog.eu.playstation.com/2010/11/12/the-sly-trilogy-is-coming-from-1-december/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Min Sly Collection er godt på vei fra Canada, og Sly 4 til PS3 kan bli episk, dæven PS3 spyr ut flerfoldige eksklusiver, mer mat til min sultne PS3 Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 dette spillet var spesielt første gang jeg kjøpte det, håper det blir enda bedre i HD. blir nok kjøp her. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har funnet Sly Collection billigere enn 349? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 349 kr for 3 spill er vel ikke direkte dyrt? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 OMG, I just came. Det var på tide da! Har gledt meg siden jeg var ferdig med alle spillene. Skal sikkert kjøpte collection, fordi jeg har egentlig bare 1'ern, men har lånt 2 og 3 hos en kompis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå