Øystein.F. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kan Microsoft ta opp kampen mot Sports Champions og Wii Sports? Les hele saken Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Støttes! Vi var et gjeng i 20-årene som testet dette i helga, stor suksess og veldig gøy! Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Weee, vanker julegave ja. Fra pappa til kidsa (og pappa). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 En passe karakter for dette spillet som forøvrig alle Kinect eiere burde kjøpe eller i det minste teste om dem har muligheten. Det er ganske så spesielt å stå side ved side å løpe for harde livet midt i stua si en sen lørdags kveld med venner Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Korleis er vanskeleghetsgraden i dette spelet samanlikna med Wii Sports? Eg opplevde Wii Sports som eit altfor enkelt spel, om dette er bare litt vanskelegare så har det liten verdi for meg :s Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har ikke prøvd sport med luftdildoer (les: Wii) eller lysdildoer (les: Move) men med justerbar vanskelighetsgrad vil jeg tro du bør få det ganske vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå