Morten1987 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei. Jeg har vel driti meg ut eller noe, det har seg slik at den gamle xboxen men orginale profil gikk til helsiken, så da bestemte jeg meg for at det er påtide med en ny x-box, så jeg kjøpte meg en helt ny, har aldri tidligere hatt tilgang til xbox live da jeg bor i kjelleren å regnet med at signalstyrken på intrenette ville være for dårlig til å spille på. Men på den nye xboxen fikk jeg beskjed om at det var innebygd tråløst, så da bestemmte jeg meg for å bli medlem av xbox-live, Men det gjor jeg før jeg hadde fått overført min gamle profil, så nå har jeg kun xbox live på en konto som jeg tenkte skulle være midlertidig. Hvordan kan jeg overføre xbox live til min orginale profil? takk for raske svar:) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du kan jo bare logge på din gamle profil, og trykke Join Xbox Live, eller noe. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Okei men da må man vel ikke betale for nytt X-box live medlemskap? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Jo, det må du, om du vil spille online osv. Dessverre. Endret 15. november 2010 av Amored Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du kan kontakte XBOX support, dei kan kanskje hjelpe deg med å overføre abbonemanget til den rette profilen din. Dog ingen garanti for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå