Bromlexl Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei, har allerede en PSP som jeg har hatt siden jeg i sin tid importerte den fra Hong Kong. Den begynner å dra på årene og den er nesten hacket sunders og sammen. Liker veldig godt at den er hacket og vil ikke unhacke den. Eneste problemet er at det er en del innhold fra Playstation Store som jeg gjerne skulle spilt på PSP, men det er vist ikke bare plug and play hvis du har hacket maskinvaren. Ser også at PSP Go har falt en tusenlapp i pris og gjør at den ligger fint på 1500,- inkludert 10 spill. Det vil si 150kr spillet hvis du regner litt hyggelig på det. Tenker på dette som fin julegave til meg selv, men spørsmålet er, hva er deres erfaringer med GO kontra vanlig PSP, er den bedre å holde i/spille på? Hvordan er skjermen og er den passelig å ta med seg rundt forbi, vanlig PSP blir litt klompete i min bok. Så yey or ney? Lenke til kommentar
Yxeflens Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei, har allerede en PSP som jeg har hatt siden jeg i sin tid importerte den fra Hong Kong. Den begynner å dra på årene og den er nesten hacket sunders og sammen. Liker veldig godt at den er hacket og vil ikke unhacke den. Eneste problemet er at det er en del innhold fra Playstation Store som jeg gjerne skulle spilt på PSP, men det er vist ikke bare plug and play hvis du har hacket maskinvaren. Ser også at PSP Go har falt en tusenlapp i pris og gjør at den ligger fint på 1500,- inkludert 10 spill. Det vil si 150kr spillet hvis du regner litt hyggelig på det. Tenker på dette som fin julegave til meg selv, men spørsmålet er, hva er deres erfaringer med GO kontra vanlig PSP, er den bedre å holde i/spille på? Hvordan er skjermen og er den passelig å ta med seg rundt forbi, vanlig PSP blir litt klompete i min bok. Så yey or ney? Neyyyyyyyey(?) Maskinen i seg selv er god i bruk og fungerer som en hvilken som helst psp (med unntak av at spillene MÅ lastes ned). Problemet er ganske enkelt at prisen på spill på PSN ikke er i vater med prisene til fysiske spill. PSP-spill går stort sett til under 200kr på alle nettbutikker utenfor Norge. På PSN er det ofte 349,- Jeg fikk PSP Go av min kjære til jul (i fjor?), så jeg kan vel ikke klage all verden, men jeg hadde handlet langt flere spill om jeg hadde hatt en "vanlig" psp. MEN med 10 spill inkludert så er det jo nesten dumt å la være. Selve maskinen er hvertfall mer enn god nok. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Yey and ney Har PSP 3000 og PSP GO. Vil si PSP GO er en artig sak, den er liten og hendig å ta med seg, skjermen er litt mindre, på godt å vondt. Siden oppløsningen er så lav kan spillet se et mikrohakk bedre ut på PSP GO. Knappene er ikke akkuratt å hoppe i taket for, de er veldig små, og har man små hender er analogen ikke noe god å bruke, siden den er for lang inn på selve konsollen (imo). Kult at man kan bruke ps3 kontroll til spill som hvor PSP er vond å kontrolere. Men litt rart å ta med seg kontroll til outside-gaming. Lager du en amerikansk konto kan du få tilgang til visse spill som er billigere enn i Norge, jeg har byttet på å kjøpt der det er tilbud. MEN. Spillene er bundet til hver konto, så spiller du Tekken 6 på den norske, kan du ikke fyre opp Metal Gear fra den amerikanske. Man må feks laste ned noe fra den andre kontoen via ps3 eller Media GO så PSP kobler seg til den gitte kontoen. Det er stress og plagsomt, men sparer jo penger. Begge mine støver ned, men spiller mest på GO om jeg gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå