BakaBerg Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 lurer på om noen vet om en bra trådløs kontroller som minner om 360 kontrolleren til ps3. Har begge konsollene, og har problemer med å spille FPS på ps3 pga; -Joystickene sitter for tett -måten joystickene er laget gjør at sensitivity er for høy. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lurer litt på det samme. Jeg vet at broren min har en kontroller til PC, hvor han kan bytte plass på D-pad og Left Stick. Hadde vært fint med noe sånn til PS3en også Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Først og fremst så er dere syke i hodene deres når det gjelder kontrollervalg . Jeg kunne faktisk tenkt meg en 360 kontroller formet som en PS3 kontroller men nok om det. Men jeg respekterer deres perverse kontrollerpreferanser og skal prøve å hjelpe dere litt likevel. Dette produktet ser ut til å inneha alle de inn-avlede egenskapene dere er ute etter. POWER A Pro Elite Wireless Controller Link til nettsiden: [Klikk] Det kan være lurt å sjekke [her] hvordan man bestiller og betaler fra Norge. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Den kontrolleren der kunne jeg gjerne tenkt meg. Jeg er en av mange som synes 360 kontrolleren er veldig mye bedre enn DS3'n. Mulig å få tak i denne her til lands? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Må nesten vurdere å sjekke den kontrolleren der, har 4 PS3 kontrollere..samtlige er blitt rimelig skranglete på knapper og hele konstruksjonen. Knaker jo i hele kontrolleren...virker som en generel svakhet. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 denne kommer jeg til å sjekke ut også, liker xbox 360 sin mye bedre så dette kan være et godt alternativ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 ... Knaker jo i hele kontrolleren...virker som en generel svakhet. Merker det samme selv. Nå har jeg riktig nok bare én kontroll, men jeg må si det knaker stygt av den i blant Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Knaker? Sitter dere å tviholder i stikka, ligger løst å ledig i mine hender Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Knaker? Sitter dere å tviholder i stikka, ligger løst å ledig i mine hender Spiller ingen rolle hvordan kontrollen holdes. Den er ikke ødelagt, og holdes likt som Xbox 360-kontrollen min, så det er klart PS3-kontrollen som virker noe skrøpelig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Knaker? Sitter dere å tviholder i stikka, ligger løst å ledig i mine hender Spiller ingen rolle hvordan kontrollen holdes. Den er ikke ødelagt, og holdes likt som Xbox 360-kontrollen min, så det er klart PS3-kontrollen som virker noe skrøpelig. Samme for meg, men var hos en venn av meg for noen dager siden og spilte litt splitscreen Zombie modus i Black Ops og han sin kontroll var akkurat som mine...andre greia er når en skal trykke ned thumb stikke noen ganger så høres det jo ut som hele greia kommer til å gå i oppløsning..hehe! Skulle gjerne hatt X360 kontroller men med thumb stikkene til PS3...synes dem er litt bedre å ha tommlene på. Synes det er litt for mye motstand i thumb stikkene på X360 også...liker dem "bløte" slik som på PS3...jaja..en kan ikke få i pose å sekk Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) En annen ting med PS3-kontrollene, er at når jeg f.eks. spiller SOCOM online, så hender det at kampene blir noe intense, og da skjer det ofte at jeg pga. gode stikkeferdigheter () trykker inn LS, og dermed drar frem kniven. Med andre ord; stikkene er altfor lette å trykke inn. Jeg har dødd altfor mage ganger på den måten Endret 17. november 2010 av Amored Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Aldri lagt merke til eller tenkt over at det knaker, men siden dere først nevner det så testet jeg det nå og dere har rett. Det kommer litt knakelyder, og jo hardere jeg holder jo mer knaking. 360 kontrolleren knaker ikke fult så mye, men den knaker den også. Uansett, smak å behag, har ikke noe problemer med å bruke verken PS3 eller 360 kontrolleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå