Gå til innhold

En bra PS3 kontroller

BakaBerg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst så er dere syke i hodene deres når det gjelder kontrollervalg :p . Jeg kunne faktisk tenkt meg en 360 kontroller formet som en PS3 kontroller men nok om det.

Men jeg respekterer deres perverse kontrollerpreferanser og skal prøve å hjelpe dere litt likevel.

Dette produktet ser ut til å inneha alle de inn-avlede egenskapene dere er ute etter.

POWER A Pro Elite Wireless Controller

051083_b.jpg

Link til nettsiden: [Klikk]

Det kan være lurt å sjekke [her] hvordan man bestiller og betaler fra Norge.

Lenke til kommentar

Knaker? Sitter dere å tviholder i stikka, ligger løst å ledig i mine hender ;)

Spiller ingen rolle hvordan kontrollen holdes. Den er ikke ødelagt, og holdes likt som Xbox 360-kontrollen min, så det er klart PS3-kontrollen som virker noe skrøpelig.

Samme for meg, men var hos en venn av meg for noen dager siden og spilte litt splitscreen Zombie modus i Black Ops og han sin kontroll var akkurat som mine...andre greia er når en skal trykke ned thumb stikke noen ganger så høres det jo ut som hele greia kommer til å gå i oppløsning..hehe!

Skulle gjerne hatt X360 kontroller men med thumb stikkene til PS3...synes dem er litt bedre å ha tommlene på. Synes det er litt for mye motstand i thumb stikkene på X360 også...liker dem "bløte" slik som på PS3...jaja..en kan ikke få i pose å sekk :p

Lenke til kommentar

En annen ting med PS3-kontrollene, er at når jeg f.eks. spiller SOCOM online, så hender det at kampene blir noe intense, og da skjer det ofte at jeg pga. gode stikkeferdigheter (:p) trykker inn LS, og dermed drar frem kniven. Med andre ord; stikkene er altfor lette å trykke inn. Jeg har dødd altfor mage ganger på den måten :cry:

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Aldri lagt merke til eller tenkt over at det knaker, men siden dere først nevner det så testet jeg det nå og dere har rett. Det kommer litt knakelyder, og jo hardere jeg holder jo mer knaking. 360 kontrolleren knaker ikke fult så mye, men den knaker den også.

Uansett, smak å behag, har ikke noe problemer med å bruke verken PS3 eller 360 kontrolleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...