Øystein W. Høie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ikke les dette om du nettopp har kjøpt ny flatskjerm. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Runco? lol Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kan de ikke bare lage den hotteste og mest framtidsretta skjermen og bli ferdig med det? Enn å legge til litt pling & plong hver eneste år for å presse oss forbrukere for penger ... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Godt tips: Artikkelen har veldg rett. Man burde ikke kjøp TV før det har gått er par år forbi Full HD (1920 x 1080) dette er altfor dårlig oppløsning for skjermer større enn 30 tommer. Når det kommer True HD tv-er (mye bedre oppløsning enn 1920 x 1080), da kan man kanskje tenke på ny TV. Dessuten legger produsente bare til litt ekstra fjas og tull på TV-ene hvert år, i stedet for å ikke spare på kruttet og lage den beste TV-en til alle med det beste man har. Mye har forandret seg siden CRT-TVene. Og jeg klarer ikke å se på flatskjermer som TV-er med kun FullHD oppløsning, man burde ha minst 2592 x 1600 etter min smak. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fant en video om det her kanskje dere kan bruke den i artikkelen Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 De HUD brillene med hodetelefoner virket veldig interessante, men vet ikke hva det bildet gjør i artikkelen(det er ikke 3D briller ihvertfall). Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vel og bra alt det der, men når skal vi få bra TV programmer da som er verdt å bruke tiden for å sitte å glo på? Kan kaste hele tv'n på dynga for min del, stort sett bare søppel å se på likevel. Lenke til kommentar
Øystein W. Høie Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Heisann Gjest1: HUD-brillene er en konsepttegning av augmented reality-briller gjort av en Flickr-bruker. Tanken er å illustrere saken med futuristiske briller. Gjest2: Takk for godt tips! Jeg legger til videoen i saken. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tror TV-ingeniørene at folk vil sitte med briller? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvordan er det mulig å skrive en artikkel om framtidens TV-er uten å nevne OLED med ett ord? Etter å ha sett film på Super-AMOLED-skjermen på mobiltelefonen Samsung Galaxy S, kan jeg knapt vente på å få slik teknologi i en fullvoksen TV-skjerm. Den mobilskjermen har en kontrast og innsynsvinkel som dagens TV-er bare kan se langt etter. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Personling vneter jeg på denne :S http://fireuser.com/images/uploads/ScalableDesktop_-_trade_station.preview_.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg