TST Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ubisoft Montreal stiller i nettmøte på Gamer.no. Send inn spørsmål nå! Les hele saken Lenke til kommentar
ravens_rage Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Da har jeg fyrt inn ett spørsmål om multiplayer delen som for meg er det viktigste Vil dere i Gamer.no lage en ny artikkel hvor dere oppsumerer nettmøtet senere i dag? Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Alle besvarte spørsmål vil være tilgjengelige når nettmøte er avsluttet. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Gabriel Graziani slik han folk kjenner han fra Twitter-profilen. Come again? Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 "Gabriel Graziani, slik han ser ut på Twitter." tegnet han det selv? da er han bedre en meg til å tegne. (ikke at det sier så mye ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Vi venter fremdeles på at Gabe skal dukke opp. Mye tyder på at han ikke regnet riktig når han konverterte til lokal tid i Montreal :-) Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Kl 7 var vel litt tidlig å starte på jobb (Det var rett tidssone ) Endret 16. november 2010 av Saapa Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 "Well, as we've said a couple of times before, Brotherhood is a continuation of Ezio's storyline, so it didn't feel right to put the "3" on the end." Men det var ingen problem å sette samme prislapp på esken som for eneren og toeren. HEHEHE. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Etter det jeg har lest er Brotherhood ikke bare like langt, muligens også lengre enn de to forrige spillene, det inneholder LANGT mer og er generelt et bedre spill enn begge to. Det fortjener med andre ord en prislapp tilsvarende sine brødre. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Virkelig? Fått inntrykk av at det var mer som en stor utvidelses pakke til 2'eren enn ett selvstendig spill. Får kanskje se på det likevel da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå