TE_Andersen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Rå action for både nybegynnere og de som elsker e-sport. Les hele saken Lenke til kommentar
ravens_rage Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har spillt i betaen til Bloodline Champions selv og jeg må si at spillet er faktiskt veldig kjekt. Spillet er, som sagt, veldig lett å lære men vanskelig å mestre. Det heftigste er 3 mot 3 i Arena modusen. BC er også veldig kjekt å spille med venner! Enkel friendlist med invite når du lager en egen lobby eller joiner en annen. Mine favoritt klasser så langt er Inhibitor, Engineer og Ranid Assasin! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Så dette er noe ala hjemmelagde Arenabaner i Warcraft 3? Lenke til kommentar
smaxa Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har fått beta-coden fra Funcom Ganske kult spill:) Herlig med venner Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Liker dette godt, men trenger som regel pauser etter en times spilling da det er nokså intenst. Presiserer her som i forrige tråd at jeg har 4 betanøkler til spillet, så send en pm dersom du er interessert. EDIT: Da er alle nøklene gitt bort. Endret 15. november 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
bbbb Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 ""Bloodline Champions kommer i salg enten sent i 2010 eller i begynnelsen av 2011. Gamer.no har fått tilgang på tusenvis av eksklusive betanøkler, så følg med for konkurranse!"" Vil det si at dere får keys inkl. tittelen "Gamer.no" eller lignende? Lenke til kommentar
rekingo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kul idé, jeg liker spillet, men.. er det bare jeg som ikke har noe lyst til å noensinne røre dette igjen etter de lanserte betalingsmetodene? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kul idé, jeg liker spillet, men.. er det bare jeg som ikke har noe lyst til å noensinne røre dette igjen etter de lanserte betalingsmetodene? Hva er galt med betalingsmetodene? Kan spille gratis hvis man vil, eller man kan betale (som vanlig) for å få tilgang til alt sammen. Helt standard, om ikke litt mer åpen variant. Lenke til kommentar
Cazcer Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Heisann, jeg og en venn er veldig interresert i beta key, om noen skulle ha et par tilgjengelig hadde jeg satt stor pris på en tilbakemelding. Vi aktive og entusiastiske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå