Gå til innhold

Årets beste mobiler


Anbefalte innlegg

IPhone er billig dritt. koster Apple 1200kr å sette sammen en telefon med kjøpte deler fra Samsung og lg... min desire hd var 150 kr dyrere enn 16gb iPhone 4.. enda må jeg kjøpe ett ordentlig minnekort.. skal du ha en telefon som går raskt i stykker så er iphone4 det beste valget.. glassgate, antennagate, skjerm som får stygge linjer og ryker raskt, forsterker som ikke kan drive hodetelefoner, ubrukelig bluetooth.. jeg synes bare synd på dere som har iphone4..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars fjols som går å venter på at html5 skal redde iPhone.. dere har ventet i 4år snart.. enda er det flash på nesten 60% av nettsider.. det er mye bedre å kjøpe noe som støtter html5 og flash enn å sitte med nisselua i hånda å høre på at steve jobs snakker dritt..

Jeg opplever bare at YouTube får dårligere støtte via apps og html5.. mens flash player blir bedre og bedre for hver ny mobil og software oppdatering som kommer..

Flash funker helt glimrende på desire hd.. Adobe flashplayer oppdateringene er også jevnlige og gode..

Lenke til kommentar

"For min del ville det virket motsatt, om noen kom på et møte hos meg og tok fram iPhonen sin, ville jeg ha tenkt, ah, jah enda en sau, og jeg som trenger noen som tenker for seg selv."

 

- Når man ser på kommentarene dine, så er det ikke vanskelig å se at du er en 14iss som har lang vei å gå før han kan avgjøre hvem som tenker selv eller ikke. Anyway: Om en arbeidsgiver hadde avvist meg pga min iPhone, så hadde jeg bare tenkt "Det var enda bra!", for det sier veldig mye om arbeidsgiveren. Slike mennesker egner seg ikke som ledere, og det var i såfall bra at det åpenbarte seg så tidlig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

IPhone brukergrensesnitt er like imponerende som å se maling tørke.. noen sider med apps du kan swipe gjennom.. stort sett bare en litt mer fancy versjon av det som var på s40 bra starten bare med side inndeling og touch støtte.. "fantastisk", gjest!

Sammenlignet med desire hd sin meny så minner iPhone menyen mer om Nintendo Wii menyen.. skal du imponere enn som eier siste generasjon symbian 3 så drar du ikke fram en gammel s40 telefon.. sånn føles det når noen drar fram sin iphone.. desire hd kan alt iPhone kan bare mye mer.. du kan også sette desire hd opp til å ligne iPhone om du vil ha en gørr kjedelig telefon...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...