mcgroven Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Endelig en skikkelig smakebit. Se filmen nå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det var litt uhm, skuffende grafikk. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 De har gjort det bra med ansiktsanimasjonene iallefall.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Han som ser ut til å være hovedpersonen lignet vilt på Ken Cosgrove (en karakter fra Mad Men). Er det muligens samme skuespiller? Ellers har de fått til ansiktene til folk veldig bra, men som Bebeluv sier kunne det tålt ett løft i teksturer. Lenke til kommentar
Kinag_InnleggNO Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Beste lip-syncen jeg noen gang har sett i ett spill Oo Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Synes at jeg kan huske at jeg leste et sted at utviklerne sa at ansikt animasjonene i uncharted 2 og mass effekt 2 ikke kunne sammenlignes med LA Noire. vel... animasjonene er vel gode, men det hjelper lite når resten av grafikken ikke ser ut. Og hva skjer med ørene til personene? ser jo nesten ut som de har blitt smeltet sammen.. Men har tro på at dette kan bli en liten godbit i 2011 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 SJUKE ansiktsanimasjoner som resten her har påpekt. Hun dama som ble skremt virka jo nesten realistisk(mye pga. det veldig korte klippet/scenen), ihvertfall sammenlignet med hva vi har sett i spill frem til nå. Men ellers er grafikken mer enn god nok, og forsterkes ekstremt av tidenes ansiktsanimasjoner. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Grafikken ser litt udatert ut, som flere har nevnt, men ansiktanimasjonene var jo helt ville. Og han ene var ekstremt lik Ken Cosgrove, som Lakus nevnte. Skal bli spennende å se om dette blir bra eller ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Føyer meg i rekken her ang ansikts animasjonene..meget bra. Men skal bli interesant å se dette i skikkelig HD på tv..tror dette kan bli pent å se på! Håpe spillet er bra også da.... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fikk med meg lite av hva som skjedde, var for opptatt med å se på ansiktsanimasjonene. Har faktisk tenkt mye på hvordan animasjoner i grafikkbombespill som Heavy Rain og Uncharted har vært skuffende stive, og dette er definitivt et massivt steg i riktig retning. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Personlig syns jeg ansiktsanimasjonene var pene, men totalt blottet for reelle følelser. Alle ser ut som tomme skjell og ikke mennesker som egentlig føler noen ting. Selve spillet ser utrolig kult ut, gleder meg til det kommer! Lenke til kommentar
Millha Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Grafikk har lite å si for innlevelse.... Den er kun der for å redde spillet om det er dårlig. Jeg syntes dette ser bra ut... Animasjonene er epic. Så de må bare stå på. Håper bare spillet er bra ellerst. Traileren ga meg ikke noe annen glede enn gjennom arbeide fjes bevegelser. ^^ Men gleder meg å se hva det blir til... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er ikke det at grafikken i seg selv er så dårlig. Det er bare dårlige shadere som er brukt. Slenge på litt post processing så hadde det der sett knallbra ut det. Animasjonene var jo veldig gode da. Men dem bør oppdatere shaderne sine, for dette så veldig gammelt ut ja. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Personlig syns jeg ansiktsanimasjonene var pene, men totalt blottet for reelle følelser. Alle ser ut som tomme skjell og ikke mennesker som egentlig føler noen ting. Mulig, men uansett har ansiktsanimasjoner aldri sett bedre ut. Det har selvsagt blitt gjort gode forsøk på å vise følelser i mer cartoony-spill, men når det kommer til spill som prøver å ha en realistisk grafikk er det ingenting jeg har sett som er i nærheten av dette. Det er ikke fotorealistisk, men det er det nærmeste vi har kommet til nå. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tror jeg kommer til å bli skuffa når spillet er runda og Don ikke har kommet ut å satt Ken på plass en eneste gang Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 folk som synest dette er "tidenes ansiktsanimasjoner" har tydeligvis ikke spillt Heavenly sword eller Enslaved. Synest de spillene hadde bedre ansiktsanimasjon. http://www.youtube.com/watch?v=WQnKWknRpgk Bohans court som starter rundt 2:10 i den filmen er nice. Verdt å nevne at stemme skuespilleren og motion capture karen som spiller Bohan heter Andy Serkis som også spillte Golum i ringenes herre og Monkey i Enslaved. Ser også at han skal spille Captain Haddock i den kommende Tintin filmen...som spielberg visst nokk skal produsere og skal bli en trilogi.AWESOME! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Heavenly Sword og Enslaved har veldig gode ansiktsanimisjoner, no doubt. L.A Noire derimot banker begge to ved minst ett punkt, og det er leppene. Leppene er det som irriterer meg mest i spill og det har de fått til bedre enn noen gang. Lenke til kommentar
Eirrik Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 kjem det tel PC? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå