Heidi_InnleggNO Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 De har gjort det igjen.. Nok ett cod ute.. men hva syns folk egentlig???har hørt mye fra engelske kamerater at det er mye bug i spillet??er det like bra som de andre,eller bedre??? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg synes det er veldig mye av det samme. Har gått lei av Call of Duty-gameplayet innen nå og jeg tror ikke noe fremtidig spill i den same serien vil klare å forandre på det. Forhåpentligvis kommer det noen nye serier snart som gjør noe annet enn å følge denne trenden. Det som gjorde at COD4 slo så bra an var at FPS-markedet på mange måter hadde flatet seg ut og mange av spillene var svært like. Nå er dette i ferd med å skje igjen og vi vil trenge, og forhåpentligvis snart få, en ny forfriskning. Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Helt enig!!å den neste skulle visst bli en sci-fi men å reise til verdensrommet.. Tror vel ikke akkurat at det er det folk kommer til å hige etter til slutt.. En gang må de lære at de må stoppe.. De får gi seg mens de er på topp.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Problemet ligger jo ikke i settingen, men i gameplayet. Det vil ikke forandre særlig mye om de legger handlingen på Månen og Mars - kun utseendet. Jeg klarer ikke se hvordan nye våpen og drakter skal kunne på magisk vis redde en døende formal på hvordan man lager underholdende spill. Det må mer til en som så tror nå jeg. Jeg tror heller ikke at verdensrommet-settingen vil komme dem til noen redning overhodet. Jeg tror en veldig stor del av seriens appell ligger i det at det er en gjenkjennbar tidsperiode spillet befinner seg i, med våpen, fiender og steder vi alle har kjennskap til på en eller annen måte. Å kaste alt dette ut av vinduet og sende spilleren til værs tror jeg ikke vil tiltrekke nye spillere, men heller frastøte en del av den kundemassen de nå har. Rett og slett fordi gameplayet sannsynligvis vil forbli mer eller mindre det samme til tross for forandringen i utseende. For all del, jeg håper jeg tar feil og at det neste Call of Duty blir gjennomført kanonsjef. Jeg tror bare ikke det vil skje. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Tror det er vanskelig å gjøre noe med gameplay i COD serien, da må det bli laget for å støtte Move og Kinect om det skal kunne gi en liten oppløft på den biten. Men jeg synes det hadde vært rått om neste COD kommer til å skifte totalt setting, scifi eller middleage for den saks skyld. Med noen rpg elementer og en historie som er så heftig at det får tidligere COD spill til å virke totalt avlegs. Ang Black Ops så er det noe en har sett 10000 ganger før... EDIT: Har spilt i noen timer nå, skjønner svært lite av historien og som vanelig er det som å gå på syre mens du ser på tv. Litt lei av at dem skal presentere det på en slik rotete måte, husker ikke navna på noen eller har noen connection til noen av karakterene....rimelig forvirrendes saker. Endret 11. november 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Ja det er nettopp det.. tror folk går litt lei nå jeg.. Det skulle visst ta så lang tid å runde black ops,men jeg spilte ett par timer i går,å ett par timer i dag,å nå er det over allerede.. for dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå