Gå til innhold

Anmeldelse: Fighters Uncaged (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes karakteren 1 av 10 er drøy, spillet er ikke så dårlig. 6 av 10, ok. Det positive er at det virker greit nok, du får en nice workout i tillegg.

 

Next.

 

Spelet er gjennomført ræv, og ingenting fungerer. Skulle eg gitt det 6 av 10 hadde det betydd at spelet var knapt over gjennomsnittet. At det var hakket meir enn heilt OK. Når ingenting i spelet fungerer, når det har ingenting å by på, då går det ikkje an å servere poeng.

 

Workout er ikkje ein bonus, det er ein konsekvens av at du må bruke kroppen.

 

LOL! Genialt dette. Lo så mye. "Spelet er gjennomført ræv"

Konge

Lenke til kommentar

Jeg måtte le kraftig da jeg så denne anmeldelsen. Her ser jeg for meg en virkelig glassmester som prøver å stå oppreist i stuen for å sloss:). Kjøpte kinect her om dagen og har prøvd samtlige spill som er utgitt for øyeblikket. Det skal sies at kinect er bare i startfasen når det gjelder utgivelse av spill,de virkelig bra spillene kommer etterhvert grunnet oppdatering osv.

 

Idet jeg satte meg ned for å spille fighters uncage så ble jeg faktisk ganske overasket. Nå har forsåvidt jeg gått på kampsport i over 15 år og syntes spillet var en veldig bra treningsøkt der alle mine slag og spark gikk som det skulle. Sensoren var lynrask og når jeg slo fort og eventuelt hadde guard oppe for å så dukke unna slag fra fienden fikk jeg en meget god følelse. Alternativene i spillet er ikke av de alfor mange, kan forstå at grappling blir vanskelig å få til i "fighters uncaged".

 

Kort fortalt ganske fornøyd, men har du NULL kampsport erfaring tviler jeg på at du får noe nytelse av dette spillet,ordentlig teknikk er faktisk en viktig del av simulatoren her. Tar du ikke ett teknisk korrekt rundspark så vil heller ikke figuren din gjøre det:)

 

Kinect i seg selv er langt bedre når det gjelder motstandere fra sony og nintendo, sett opp din sensor slik at den er perfect i forhold til din plass så skal du se denne virkelig overbevise.

 

Sånn generelt sett kostet den første kinect 180 000 kr, og dette er fordi den inneholder en teknologi som i fremtiden vil bli brukt av spill som man faktisk per idag bruker i militæret, og selvfølgelig satt ned betraktelig fordi det er ett salgsobjekt til alle der ute:)

Endret av Gluciouz
Lenke til kommentar

Kort fortalt ganske fornøyd, men har du NULL kampsport erfaring tviler jeg på at du får noe nytelse av dette spillet,ordentlig teknikk er faktisk en viktig del av simulatoren her. Tar du ikke ett teknisk korrekt rundspark så vil heller ikke figuren din gjøre det:)

Godt man ikke trenger erfaring fra å overleve i et post-apokalyptisk landskap for å spille Fallout :)

Lenke til kommentar

Jeg måtte le kraftig da jeg så denne anmeldelsen. Her ser jeg for meg en virkelig glassmester som prøver å stå oppreist i stuen for å sloss:). Kjøpte kinect her om dagen og har prøvd samtlige spill som er utgitt for øyeblikket. Det skal sies at kinect er bare i startfasen når det gjelder utgivelse av spill,de virkelig bra spillene kommer etterhvert grunnet oppdatering osv.

 

Idet jeg satte meg ned for å spille fighters uncage så ble jeg faktisk ganske overasket. Nå har forsåvidt jeg gått på kampsport i over 15 år og syntes spillet var en veldig bra treningsøkt der alle mine slag og spark gikk som det skulle. Sensoren var lynrask og når jeg slo fort og eventuelt hadde guard oppe for å så dukke unna slag fra fienden fikk jeg en meget god følelse. Alternativene i spillet er ikke av de alfor mange, kan forstå at grappling blir vanskelig å få til i "fighters uncaged".

 

Kort fortalt ganske fornøyd, men har du NULL kampsport erfaring tviler jeg på at du får noe nytelse av dette spillet,ordentlig teknikk er faktisk en viktig del av simulatoren her. Tar du ikke ett teknisk korrekt rundspark så vil heller ikke figuren din gjøre det:)

 

Kinect i seg selv er langt bedre når det gjelder motstandere fra sony og nintendo, sett opp din sensor slik at den er perfect i forhold til din plass så skal du se denne virkelig overbevise.

 

Sånn generelt sett kostet den første kinect 180 000 kr, og dette er fordi den inneholder en teknologi som i fremtiden vil bli brukt av spill som man faktisk per idag bruker i militæret, og selvfølgelig satt ned betraktelig fordi det er ett salgsobjekt til alle der ute:)

 

Eg er heilt sikkert som ein glasmester i dette høvet, men her høyrest det ut som om du snakkar om eit spel eg aldri har vore i kontakt med. Teknikk er sjølvsagt viktig, men når spelet les dei enklast angrep berre no og då, tvilar eg på at det er teknikken min som er problemet. Er du einig i at det er noko gale når eit framoverslag endar opp som eit spark?

 

Eg ser samtidig ikkje heilt korleis det å setje den eine foten bak den andre kan kategoriserast som eit teknisk korrekt rundspark ;)

Lenke til kommentar

Herr Furevik, har du hver dag den siste måneden stått opp fra senga med trynet først på kaldt gulv? Du har slitt litt med å gi spill gode karakterer den siste tiden - men du har skrevet noen veldig gode anmeldelser, selv om den denne anmeldelsen ikke når opp til anmeldelsen av Quantum Theory sine knehaser.

 

Lurer på hvor langt frem i tid det ligger at lanseringsspill til ny spillteknologi ikke sutter løk.

Endret av AltF4
La til URL
Lenke til kommentar

Sånn generelt sett kostet den første kinect 180 000 kr, og dette er fordi den inneholder en teknologi som i fremtiden vil bli brukt av spill som man faktisk per idag bruker i militæret, og selvfølgelig satt ned betraktelig fordi det er ett salgsobjekt til alle der ute:)

Eg har lese at kamerateknologien kosta omlag 30.000 Norske når den vart utvikla - men 180 000? Heller tvilsamt. Microsoft går på ein heller større smell når dei no selg den for 1.200 då.

 

 

Eg er heilt sikkert som ein glasmester i dette høvet, men her høyrest det ut som om du snakkar om eit spel eg aldri har vore i kontakt med. Teknikk er sjølvsagt viktig, men når spelet les dei enklast angrep berre no og då, tvilar eg på at det er teknikken min som er problemet. Er du einig i at det er noko gale når eit framoverslag endar opp som eit spark?

 

Eg ser samtidig ikkje heilt korleis det å setje den eine foten bak den andre kan kategoriserast som eit teknisk korrekt rundspark ;)

Det De skulle gjort her, var å lansert Gamer.no videoanmeldelse samstundes som de anmeldte Kinect spel. Det ville jo gitt brukarane av gamer.no eit heilt anna inntrykk av spela og anmeldarane. Blir lettare å ta deg på ordet viss ein hadde sett med eigne auge kor elendig spelet er.

 

Berre unngå alle fallgruvene spillverket gjekk i. Deira videoanmeldelsar var eit trist forsøk på komedie.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...