Gå til innhold

Her er HTC Desire Z


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det blir litt gjennomsiktig hvor lite skribenten vet om Desire Z i forkant av artikkelen.. hva med å gjøre littegrann research? :)

Desire har en gammel prosessor, noe som gjør at en 800mhz nestegenerasjons prosessor som i Desire Z vil være raskere. Dette ser du tydelig ved å se på quadrant benchmark tester på telefonene, der Desire scorer ca: 1050, Desire Z ca: 1400 , og til sammenligning har Desire HD ca: 1800 . Dette har vært sammenlignet i flere tester allerede :)

Lenke til kommentar

Kan skrive under på at den vanlige desire ikke har siste generasjons CPU.. min desire hd gjør 1850 i quadrant benchmark mens min samboers desire gjør 1050.. er nok fullt mulig at desire z er raskere enn desire.. men om den er bedre det tviler jeg på.. hengsel mekanismen har allerede litt tvilsomt rykte på seg.. telefonen slår seg vist nesten ut av seg selv.. er flere videoer på YouTube som viser at desire z slår seg ut ved lett risting.. synd hengslene ikke er like gode som på Nokia n97mini...

Lenke til kommentar

Init buggen er sikkert med Desire Z også.

Skru på USB Debug så får telefonen mer kraft.

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=826507

 

init prossesen kjøres helt uten grunn og til tilfeldige tider. så vist Android os HAR 70% strøm forbruket da er det noe galt. Ved å skru på USB Debug så blir det mye bedre. Hvorfor det er slik er det ingen som vet, men dette burde vært en forside nyhet ettersom det har en stor betydning av total opplevelsen. Jeg har Desire HD og har mye mer strøm og en mer smooth telefon etter jeg skrudde på USB Debug.

Lenke til kommentar

Kan skrive under på at den vanlige desire ikke har siste generasjons CPU.. min desire hd gjør 1850 i quadrant benchmark mens min samboers desire gjør 1050.. er nok fullt mulig at desire z er raskere enn desire.. men om den er bedre det tviler jeg på.. hengsel mekanismen har allerede litt tvilsomt rykte på seg.. telefonen slår seg vist nesten ut av seg selv.. er flere videoer på YouTube som viser at desire z slår seg ut ved lett risting.. synd hengslene ikke er like gode som på Nokia n97mini...

Jeg kan ikke si meg helt enig... Jeg har bare sett små klager på T-mobile G2, hengslene på Z skal være bedre/fastere :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...