Scarecrow_InnleggNO Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kunne trengt litt hjelp av dere der ute, har Xbox 360 og har litt lyst på et nytt spill. men jeg veit ikke helt hvilket jeg burde velge. Tenkt en del på det nye Splinter Cell eller star wars. Er ganske åpen om spill som burde anskaffes, og setter stor pris på anbefalinger om kjøp og hvorfor du mener at det er så bra. Uten å gi bort noen spoilere av spillet Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Slenger meg på her, men på PS3. Lenke til kommentar
Xito Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har bare prøvd det på PC, men Star Wars: The Force Unelashed || er ganske gøy. God grafikk og Gameplay. Eller så er jo Black Ops ganske bra også da. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Red dead redemtion er vel å annbefale. God gammel dags western action! Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Tja, det greieste er vel å ta en titt innom diverse spillsider og lese nye anmeldelser. Det store sidene anmelder stort sett det som er verdt å få med seg. Norske: www.gamer.no www.spillverket.no www.spill.no www.pressfire.no Internasjonale: www.ign.com www.giantbomb.com www.gametrailers.com (baserer seg i hovedsak på videoanmeldelser) Pluss en drøss andre selvfølgelig Endret 11. november 2010 av Error Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hmm, vanskelig å gi noen gode forslag uten å vite hva du har spilt av nye spill, og hvilke sjangre du liker For action-adventure så ville jeg foreslått Darksiders og Castlevania: Lords of Shadow. RPG, Mass Effect 2 og Fallout: New Vegas. Shooters.. vil anta du allerede vet om Black Ops og Halo:Reach hvis du liker multiplayer utenom det så kom jo Borderlands GOTY nylig, hvis du ikke har spilt det. Red Dead er, som allerede sagt, ett ganske bra forslag og. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Battlefield Bad company 2 eller Dragon Age: Origins er to vidt forskjellige spill, men helt fantastiske i hver sin sjanger. Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Som sagt er veldig åpen i spill. Har alt fra Alan Wake, Red dead, BC2 og Halo. men Liven min går ut om en månedes tid, og da dra jeg i militæret så ser ingen grunn for å fornye den med det samme, så trenger forsovet ikke en stor multieplayer. så jakter egentlig på en spennende en spiller del, trenger egentlig ikke være så alt for lang, bare den fanger interessen hvis noen skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Battlefield Bad company 2 eller Dragon Age: Origins er to vidt forskjellige spill, men helt fantastiske i hver sin sjanger. Dragon Age: Origins er et fantastisk spill som kan nytes som enspiller. Om du har behov kan du laste ned tilleggspakkene før du reiser i millitæret og få deg 10-20 timer ekstra spilletid Selve originalspillet kan vel klokkes inn på 40-50 timer (det er rundt der jeg ligger etter ca 8-10 gjennomspillinger). Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har bare prøvd det på PC, men Star Wars: The Force Unelashed || er ganske gøy. God grafikk og Gameplay. Eller så er jo Black Ops ganske bra også da. Force Unleashed 2 er svært bra, men alt for likt det første. Men det er klart det er morsomt å stoppe raketter i luften med the force og kaste de tilbake dit de kom fra, eller gripe Stormtroopere med Force Grip og kaste de utfor stup. Ellers vil jeg anbefale Enslaved. Vi snakker adventure i beste Tomb Raider-stil (og det er en bra ting, om du lurte) med meget bra slossing, dialog, historie, karakterer osv. Faktisk så bra at en oppfølger er mer eller mindre bekreftet allerede, i tillegg til en DLC. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Som sagt er veldig åpen i spill. Har alt fra Alan Wake, Red dead, BC2 og Halo. men Liven min går ut om en månedes tid, og da dra jeg i militæret så ser ingen grunn for å fornye den med det samme, så trenger forsovet ikke en stor multieplayer. så jakter egentlig på en spennende en spiller del, trenger egentlig ikke være så alt for lang, bare den fanger interessen hvis noen skjønner hva jeg mener Just Cause 2. Her har du mange timer med underholdning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå