mcgroven Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Klarer du å mestre de kosmiske kvalitetene til denne klassen? Se filmen nå Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Synes dette spillet ser rimelig mehhh ut...synd. Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Desverre frister det ikke meg heller. Men hadde det fantes til Mac hadde jeg nok vurdert å gi det en sjanse. Tror jeg blir påvirket av Funcomnavnet på starten av filmen... hehe Lenke til kommentar
bbbb Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Synes dette spillet ser rimelig mehhh ut...synd. Har du prøvd det? Desverre frister det ikke meg heller. Men hadde det fantes til Mac hadde jeg nok vurdert å gi det en sjanse. Tror jeg blir påvirket av Funcomnavnet på starten av filmen... hehe Funcom er utgiver, Stunlock Studios er utvikler -- Dette spillet er WoW arena uten RNG, crit, miss, racials og gear. Man går rett inn i spillet uten å lvl, farme osv. Det er ikke "targeting" i BLC men man kaster spells som prosjektil, AoE eller direct hit. Dvs man må aime med musa for å gjøre dmg eller heale. Dette gjør at mange spillere fra blant annet WoW prøver en match og kommer i chatchannels og whiner over hvor dårlig det er /ragequit. Spillet har ganske bratt læringskurve som gjør at man må spille det i en stund før man mestrer det. Spillet er designet for Esport og er skillbasert. BLC vil bli F2P. Spillet er i beta nå og man får key her: http://www.bloodlinechampions.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=6354 Lenke til kommentar
Primo Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har prøvd det. Er ikke helt overbevist. Kul stil på det visuelle designet, men det er jo Funcom alltid gode på. Oversikt i GUI'en, styringslogikk, valgmuligheter og sist men definitivt ikke minst, nettverksbiten og da mener jeg hostgame løsningene, rangering og den slags, er ikke akkurat et skritt frem. Heller et skritt tilbake. ALLE skal jo lage arena spill nå og konkurransen er hard. Jeg kan ikke se at Funcom tilfører genren noe nytt med dette her. Men det kan jo hende det kommer. De satser jo som kjent på å ha et polert produkt sånn circa ett år etter lansering. Tror jeg holder meg til League of Legends en stund til. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Folk forstår enda ikke at Funcom ikke har noe å gjøre med selve utviklingen av spillet. Funcom eier serverne, og funcom gir ut spillet. Spillet er gøy, men det kan bli repetetivt i lengden, og jef føler at funcom prøver å skvise ut mer penger enn spillet er verdt med prisene sine. Lenke til kommentar
bbbb Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Du trenger ikke å betale noe for å spille BLC. Det blir F2P som gir deg dette: * Four (4) Bloodlines on a weekly rotation * Unlimited Play * Blood coins earned at normal rate, with a weekly cap * Three (3) Team Slot for use in team matchmaking * In-game VoIP with audio advertisement * Access to regular tournaments Denne modellen er gunstig for å trekke til seg flere spillere og øke spillerbasen, noe spillet trenger. Hvis du vil teste spillet eller spille casual kan du ha free account eller kjøpe en av de billigere pakkene der du får "ingame coins" til en cap hver uke sånn at du etter hvert kan unlocke nye bloodlines etc i ingame storen. Det blir ikke mulighet å kjøpe ferdigheter og powerups som gjør deg til en sterkere spiller men ting som tittler, avatars osv. For rundt 530kr får du alt av innhold. Les mer her: http://www.bloodlinechampions.com/faq.php#c11q67 Endret 12. november 2010 av iaa3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå