Christian86 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hei, lurte på hvor mye det er naturlig å tro jeg kan få for Ipoden min. Fikk en RMA Ipod, så tror det er ny garanti på det, i hvertfall får jeg alltid 90 dagers support hver gang jeg får ny. Uansett, den er ikke pakket opp av esken engang, heller ikke plasten er tatt av. Medfølger ekstra strøm adapter. forslag? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 ikke så dumt å skrive hvor stor disk det er på den og om det er den gamle eller nye versjonen.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 står at jeg har en 15GB og når jeg skriver RMA så regnes vel det som den samme. Uansett 15GB og nyeste somf innes Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 er ikke ny garanti på en utbytteenhet. den er vel verd 3799, er jo det den samme modellen koster helt ny. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 okei, vel lot en god venn av meg få kjøpe den for 3000. Jeg fikk den for 2000, foreldrene betalte resten og MDen koster meg 2995 så jeg får overlever. Var så heldig i dag uansett så=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå