MrL Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei, går det med lokal 2 player på sport champions med move på PS3? Hvilke minispill går det på isåfall, går det på bordtennis f.eks? Lenke til kommentar
Larsann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det gjør det nok helt sikkert, særlig siden move spillene ikke har online spilling etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Lokal multiplayer er mulig i alle Sports Champions-minispillene, slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Og alle har forstått det riktig. Lokal 2-4 spillere er det på alle øvelsene. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Fint, da turer jeg bort og kjøper dette nå sammen med driving force GT. Sto mellom Kinect og Move, og siden Kinect ble slakta holder jeg meg til PS3 forløpig, dessuten trenger jeg kameraet til head trackingen i det nye GT5 uannsett så slår to fluer i en smekk Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Synd det ikke er online flerspiller i Sports Champignons syns jeg. Jeg kan til dels skjønne at gladiatorgreia og bordtennis kan bli hektisk og vanskelig å få til, men bocce, frisbee og sikkert fler, hvor man tar det etter tur burde være fullt mulig. Bare ein tanke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå