OHJohansen Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Her er hvilken flatskjerm du skal velge. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Hei.. Jeg så en test i Lyd og bilde på Philips 46PFL9705. Der denne fikk trekk for ytelse i 3d "crosstalk" problemer. Er det kommet noen oppdateringer siden denne nå får 10 av 10 mulige på 3D? Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Hei.. Jeg så en test i Lyd og bilde på Philips 46PFL9705. Der denne fikk trekk for ytelse i 3d "crosstalk" problemer. Er det kommet noen oppdateringer siden denne nå får 10 av 10 mulige på 3D? Hei, vi har fått e-post fra en del lesere som kjøpte denne TV-en tidlig og har hatt en del problemer. Vi har testet med siste programvareoppdatering, og jobber nå med å få tak i Philips for å høre når denne kom. Det er dermed mulig at Lyd og bilde har testet en tidligere versjon. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Hei. Er det fremdeles slik at det er ulemper med å bruke tv-spill på plasmaskjermer kontra LCD-skjermer? Er VT20 godt egnet også for f.eks PS3 og XBOX? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 VT20 har i særklasse det beste 3D bildet av dagens modeller, så hvordan du greier å rangere på denne måten lurer jeg fælt på. Har testet samlige modeller som kan vise 3D og det er ikke en LED-LCD som ikke sliter med crosstalk i større eller mindre grad. Den som greier det best av LED-modellene er Sony HX900, men selv den blir klart slått av alle plasmamodeller med 3D. Konklusjonen vår er at foreløpig har plasma er klart overtak når det gjelder 3D Hilsen Jørn Finnerud redaktør Hjemmekino Medlem i EISA videopanel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Hei. Er det fremdeles slik at det er ulemper med å bruke tv-spill på plasmaskjermer kontra LCD-skjermer? Jeg bruker en plasmaskjerm til spilling og kunne ikke vært mer fornøyd. Ser ingen negative sider som ikke LCD også har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg