Kiro Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg vil bare takke min Santa for gaven. Den slo veldig godt ann!!! var forresten stilig at du hadde pakken den inn med duct tape, og lappen fungerte som prikken over ien. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Selv fikk jeg Left 4 Dead 2-plakater og Aperture Science-koppen. Ovveraskende store alle sammen, og jeg er supergira. Skjønte ganske tidlig (med en gang jeg så hentelappen fra Posten) hvem jeg hadde fått den fra, selv om ShampooMacTavish hadde gjort en god jobb for å holde det hemmelig - sett bort i fra den åpenbare lappen i bunnen av eksen (fant den ved en rein tilfeldighet i og med at eksen var full av slike små isopor-beskyttere for frakt). Lappen inneholdt "Famous last words" (en vits vi har mellom oss to), en tegning av gamle meg og superkjekke han og en annen intern vits. Kjempefornøyd! Jeg håper bare min mottaker fikk pakken sin i tide. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ingen bekymring Altegutt. Fikk gaven og holdt på å le meg skakk når jeg åpnet den! Vurderer å kjøpe ei ramme å henge opp coveret. Tusen hjertelig Vant forresten 50,- Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det var godt! Haha såpass ja - bra du likte den ^_^ Konge! Skulle det være noe galt med lisensen kan det være fordi jeg i ren idioti i handlingsøyeblikket skrev den i mitt navn. Usikker på om dette har noe å si. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Tusen takk for min gave, den var midt i blinken! Det var Expendables på Blu-Ray Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Her er da lista over kven som gav til kven, så får Error leggje det inn i OP Laland – Ehtram Ehtram – Lakus Rider of Reason – Mammakamel v.2.0 Nøtte – Laland Doderlein – Rider of Reason Alt F4 – Nubbiz ShampooMacTavish – AltF4 Lakus – Shampoo MacTavish Nubbiz – Nøtte Mammakamel v 2.0 – Doderlein Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tusen takk Mammakamel, gaven falt virkelig i smak! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skriv hva dere har fått da folkens! Man er da nysgjerrig! Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk Dead Space, fantastisk spill! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tusen takk Mammakamel, gaven falt virkelig i smak! Kjempebra, jeg håpte bare du ikke hadde det fra før av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå