Gå til innhold

Secret Santa 2010

Error

Anbefalte innlegg

Erik, dette er en juletråd. Egentlig snakker jeg ikke med deg før du har sagt hva du skulle si, men du kan godt vise litt mer julestemning inni denne tråden som er et så fantastisk påfunn.

Kjøpte gave til min Secret Santa. Eller brukern som faller inn under temaet Secret Santa.

Reaksjoner på moderering taes på pm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg åpnet min gave, som var en lekker samlerutgave av Hobbiten. Jeg tør tippe at min Secret Santa er Lakus, av tre grunner:

1. Du nevnte i SO1 (tror jeg) at du pakket inn en gave i aluminiumsfolie, og nevnte at dette var to gaver i ett. Siden gaven min var pakket i aluminiumsfolie, tolker jeg dette som et ganske opplagt "spor".

2. Etter at jeg hadde postet ønskelisten min, skrev du at Hobbiten-utgaven jeg hadde funnet var "sinnssykt nice". Jeg vet ikke med dere andre, men jeg kikket ikke på hva alle andre enn den jeg er Secret Santa til hadde listet opp, så jeg mistenkte tidlig at du hadde sett på linken min fordi du ville finne ut hva du skulle gi til meg, og ikke nødvendigvis fordi du var nysgjerrig.

3. Du kjøpte Hobbiten. Jeg presiserte ikke at jeg ønsket meg Hobbiten mer enn noe av det andre, så oddsen for at du skulle velge akkurat Hobbiten var jo ikke så stor. Siden du kjøpte et eksemplar til deg selv, er det selvsagt enkelt å bestille et til for å frakte sammen med ditt eget. I tillegg er det jo klart at man gjerne gir ting som både man selv og den man kjøper til vil ha (sånn opplever i alle fall jeg det), og det var ganske opplagt at du hadde sansen for den Hobbiten-utgaven.

AMIRITE?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg var vel litt for åpenbar i min hensynsløse ros av både aluminumsfolie og selve gaven, ja. Jeg vurderte å legge opp til en slags skattejakt som skulle innebære flere medlemmer her, men jeg lot det være med tanken. Tanken på kabalen med hva som måtte til med spor og hint i folks signaturer og innlegg, samt deres villighet til og være med på det talte meg litt imot.

Men jeg trøster meg med at tanken var der, så da får det heller være at det ble litt vel åpenbart ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...