Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Erik, dette er en juletråd. Egentlig snakker jeg ikke med deg før du har sagt hva du skulle si, men du kan godt vise litt mer julestemning inni denne tråden som er et så fantastisk påfunn. Kjøpte gave til min Secret Santa. Eller brukern som faller inn under temaet Secret Santa. Reaksjoner på moderering taes på pm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Som den svake personen jeg er åpnet jeg gaven min synkront med at jeg tok den ut av postkassa. Tusen takk til min Santa, hvem enn du er Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva fikk du Lakus? Jeg har kind of failet hardt med gaven min. Mottakeren får det den ønsker seg, for all del, men jeg har allikevel bomma på enkelte ting Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg fikk Dag på Blu-Ray. Tidenes norske tv-serie Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har holdt på å kjøpe dag opptil flere ganger men jeg vet jo ikke hva min hemmelige nisse sender Jeg tror min gave motaker blir veldig glad! Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Too many clues might unravel the mystery, oh noes! Ikke snakk for mye i kortene før den 25. *Mangler passende smiley* Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Sendte gaven tidlig imorges Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Fikk en pakke i posten i dag. Spennende, og den skal rett under juletreet. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Litt fail fra Posten sin side når det kommer til min pakke. De tvang med nemlig å sende avsendernavn på pakken Så alle sammen - Riv av det ytre laget på pakkene deres. Evt ikke les NOE på pakningen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg skrev ikke noe på pakken min, og pakken jeg fikk var fra et kvinnenavn ikke jeg kjenner til. Noen har tydeligvis tenkt at det går an å låne adressen til foreldrene sine eller noe sånt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg sa bare jaja til dama i kasse på posten og skrev adresssen og navnet til motageren min:) så leverte jeg den og gikk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg liker pakken min. Kom i en SmartPost-eske. Så inni, og der var det gavepapir! Tok den ut, og inni der kan jeg kjenne både harde og myke ting. Innmari spent! Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Takk til Tone Damli Aaberge og Geroge Clooney, pakka kom i dag. Er spent på om min mottaker liker pakken, selv om jeg liker gjenstanden veldig godt selv. EDIT: Tror forøvrig at jeg vet hvem det er som er min SS. Endret 21. desember 2010 av Doderlein Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Gaven min kom i går, pakket i aluminiumsfolie (så ikke navnet på selve pakken) med teksten: "The tin foil is an utterly useless device - except from when the alien arrives" skrevet på seg. Har en vag mistanke på hvem avsenderen er Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Min pakke har arrvivert, spennende Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg fikk min for noen dager siden. Skikkelig stor pakke, men den veier ikke så mye som størrelsen skulle tilsi. Spennende! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Da har jeg åpnet min gave, som var en lekker samlerutgave av Hobbiten. Jeg tør tippe at min Secret Santa er Lakus, av tre grunner: 1. Du nevnte i SO1 (tror jeg) at du pakket inn en gave i aluminiumsfolie, og nevnte at dette var to gaver i ett. Siden gaven min var pakket i aluminiumsfolie, tolker jeg dette som et ganske opplagt "spor". 2. Etter at jeg hadde postet ønskelisten min, skrev du at Hobbiten-utgaven jeg hadde funnet var "sinnssykt nice". Jeg vet ikke med dere andre, men jeg kikket ikke på hva alle andre enn den jeg er Secret Santa til hadde listet opp, så jeg mistenkte tidlig at du hadde sett på linken min fordi du ville finne ut hva du skulle gi til meg, og ikke nødvendigvis fordi du var nysgjerrig. 3. Du kjøpte Hobbiten. Jeg presiserte ikke at jeg ønsket meg Hobbiten mer enn noe av det andre, så oddsen for at du skulle velge akkurat Hobbiten var jo ikke så stor. Siden du kjøpte et eksemplar til deg selv, er det selvsagt enkelt å bestille et til for å frakte sammen med ditt eget. I tillegg er det jo klart at man gjerne gir ting som både man selv og den man kjøper til vil ha (sånn opplever i alle fall jeg det), og det var ganske opplagt at du hadde sansen for den Hobbiten-utgaven. AMIRITE? Endret 24. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg vil gjerne takke min secret santa som kaller meg tim og sier at prinsessen bor i et annet slott:D For tvserien Dag som jeg var på nippet til å kjøpe selv:D Meget bra! Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Nå som mange sikkert komme til å stikke innom emnet vil jeg forresten takke mr. Flosshat som var så snill å stille opp som Secret-Santa arrangementsassistant. Takk til ham for det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg var vel litt for åpenbar i min hensynsløse ros av både aluminumsfolie og selve gaven, ja. Jeg vurderte å legge opp til en slags skattejakt som skulle innebære flere medlemmer her, men jeg lot det være med tanken. Tanken på kabalen med hva som måtte til med spor og hint i folks signaturer og innlegg, samt deres villighet til og være med på det talte meg litt imot. Men jeg trøster meg med at tanken var der, så da får det heller være at det ble litt vel åpenbart ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå