Rider of Reason Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Hmm, enhver gave varmer hjertet og tas imot med takk! Men, kan jo liste opp et par ting. F. eks. DVD/Blu-Ray filmer. Da helst nyere filmer som Inception, Toy Story 3 eller lignende som jeg ikke har, eller noe anime som denne, denne, denne eller denne Morsomme T-skjorter (størrelse XL for å være sikker). Noe godteri eller annet spiselig godt. Eller en god bok. Eller noe annet hyggelig. Edit: Og Tv-serier, som f. eks denne. Også et spørsmål. Skal dette være helt hemmelig eller kan jeg avsløre hvem det er fra inni gaven? Endret 28. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 I fjor var det opp til avsender om det skulle avsløres eller ikke. Jeg valgte i hvert fall å legge ved navn. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ah, ok. Tror jeg også gjør det. Kanskje, hvis jeg får til, noe som sier at det er fra meg. Men i alle fall et navn. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 I følge Secret Santa-tradisjonen (som ikke nødvendigvis gjelder forum) så skal man ikke skrive hvem gaven er fra. Det er opp til mottaker å gjette seg frem, og etter noen dager så skal man avsløre det. Jeg ville personlig foretrukket at vi gjorde det sånn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg la ved navn under gavepapiret, ja. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Da gjør jeg som Error sier. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ok, greit. Kan etterfølge Errors ønske jeg også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Errors ord er min lov. Da sier vi det slik! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Selv har jeg planer om å sende med et stort hint, i fjor fikk jeg et A4-ark med bilde av avataren til brukeren puttet inn i boka jeg fikk og syns det var veldig morsomt. Jeg tar gjerne imot et hint fra avsender om den skulle ønske det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Hint kan jo være en morsom vri på det, så lenge man passer på å ikke gjøre det for eksplisitt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er et hint som nok avslører hvem avsenderen (meg) er, men med et snev av slik humor jeg har forstått av mottaker har. Sender en PM og spør om det er greit for mottaker å få et slikt hint. Om brukeren ikke vil vite det lar jeg selvfølgelig vær. Har forøvrig oppdatert ønskelista mi. Jeg ønsker meg Spotify-abonnement! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg ser at nissen min etterlyser en ønskeliste, så jeg skal prøve mitt beste. Problemet er bare det at jeg er elendig til å skrive ønskelister. For jeg har egentlig ikke noe spesifikt jeg ønsker meg, jeg blir i grunn glad for det meste, og det er bare å være kreativ!! Men hvis jeg skal si noe, så er jeg veldig glad i filmer og serier, og da er fantasy/scifi veien å gå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) *snip* Den Hobbiten-utgaven var sinnsykt nice. Så nice at jeg erstatter hele min tidligere ønskeliste med kun den. (denne) Edit: Har nå kjøpt et eksemplar av samlerversjonen av Hobbiten og Ringenes Herre så det er ikke nødvendig å tenke på Hobbiten. Om det nå skulle vise seg at min Secret Santa hadde kjøpt Hobbiten så er det helt greit. Da kan jeg gi mitt eksemplar til søsken. Endret 1. desember 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Du er flink til å bestemme deg Lakus Jeg har oppdatert lista mi enda en gang! Og denne Claptrap-figuren raser opp på førsteplassen over ting jeg gjerne skulle ha hatt. Stygt redd ikke Play vil sende den til norge, så jeg skal google litt nå. Den er ikke lansert enda Endret 3. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 10 dager til gaven skal ligge hos posten nå! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da er gaver handlet inn til min secret santa Jeg tror ved kommende kommer til å bli glad i hvertfall Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har bestilt, og får den iløpet av uken. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Min gave blir hentet på posten i morgen. Og sendt samtidig Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Idag har jeg kjøpt min gave. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du skal ikke kjøpe gave til deg selv da din sopp. Skal handle min når jeg får lønning! Må bare finne en smart måte å pakke den inn på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå