Lakus Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Èn eller to av denne T-skjorten i størrelse Large (og svart) hadde ikke vært å forakte. Det hadde forsåvidt ikke tv-serien Dag, Die Hard quadrilogen eller Istid Trilogien vært heller. Endret 1. desember 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vil det være mulig å bruke deg som mellomledd Error? Sende deg PM'er du kan sende videre til mottakeren som ikke skal vite hvem det er fra. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Det skjønte jeg ingenting av, formuler deg bedre Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg lurer på hva min mottaker ønsker seg utover listen sin, men sender jeg ham en PM vil det jo bli åpenbart at det er jeg som er avsenderen av gaven. Derfor er det greit å ha et mellomledd som videresender PM'er, da det gir anonymitet. Siden du er med selv er det kanskje lit vanskelig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 I førsteomgang burde alle skrive en liste her i tråden, men ellers hadde det vært å foretrukke om evt. Flosshatt kunne gjort det. Skal spørre om han gidder. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 I fjor fant vi ut at det gjerne ikke holdt. Uansett er det greit å ha muligheten. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det kan bli veldig mykje å måtte sende mellom personar, og samtidig halde folk annonyme. Er det mogeleg å halde det i denne tråden? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvordan skal jeg få stilt "personlige" spørsmål til en bruker som ikke skal vite hvem jeg er under mitt eget brukernavn så alle påmeldte kan se det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Om alle bruker litt av regnekapasiteten de har blitt tildelt så legger man ut/leser ønskelistene i denne tråden og/eller snakker sammen gjennom f.eks Siste Ordet 1. De fleste her har en katalog med tidligere innlegg man lett kan dra julegaver ut ifra. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er vel greit å ha en mellommann? Det er da ikke så innmari mye jobb heller? Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Tror kanskje det er enklest hvis jeg trekker meg fra greia, også tar jeg på meg alt som omhandler trekking og mellommannopplegg og alt det der. Blir enklere for alle. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Neida Error, eg kan vere mellommann viss de føler at det blir vanskeleg utan. (Sjølv om Lakus har eit godt poeng), berre versåsnill å sjekk litt rundt og sjå om du kan finne ei ynskjeliste på forumet før du bruker meg. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Når får vi vite hvem vi skal sende til? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har fått en PM nå, i hvertfall. Hvem skal vi spørre om vi trenger en til å spørre den vi skal gi gave til? Flosshatt eller Error? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har også fått. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Da skal det ha vore sendt ut til alle, og versåsnill og post ei ynskjeliste her i denne tråden. Viss ikkje, så skal eg fungere som mellommann. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Fikk melding jeg også. Jeg ønsker meg tv serien Dag i gave. Kanskje en kul spill relatert tskjorte i størrelse smal. Ønsker meg også Inception på dvd eller bluray. Bøker er også greit om trivielle ting som Zombie survival guide f.eks. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Kunne tenke meg massevis fra ThinkGeek. Blant annet denne, denne, denne, denne og denne. I tillegg har jeg lyst på denne, samt det meste man finner på Blizzard Store (har allerede enkelte av bøkene, men lite annet). Trenger nok størrelse large til klær. Endret 28. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Skal det skrives hvem gaven er fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå