Error Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) OBS: Dette er en ren kopi av tråden Ehtram laget for Secret Santa 2009 . Siden hun ikke lengre er aktiv på forumet, tok jeg meg den frihet å arrangere dette i år, men med samme regler som Ehtram grunnla her i fjor. All creds til henne. Secret Santa 2010 Husk å ha gaven ute i god tid før den 16. Desember. Frist for påmelding er 26. november, 23:55 Nå som julevarene allerede har begynt å finne plass i butikkene er det på tide med innlegg.no`s andre Secret Santa. Meningen med tråden/prosjektet er at man skal gi en julegave til en forumbruker, og få en tilbake. Du vet ikke hvem det er du får gave ifra før du åpner pakken forhåpentligvis på julaften.) Du skal da IKKE røpe hvem du sendte gaven til, for ellers er mye av meningen med Secret Santa borte. Et lite tips med tanke på at man kan se hvem som har sneket på profilen er å logge ut når du skal ut å snoke. Jeg kommer til å trekke hvem som skal gi til hvem. Dere får adressen og navnet på personen dere skal sende til. Pris: Minstrepris: 100 kr Makspris: 300 kr Påmelding: For å delta må du sende meg en PM med ditt egentlige navn og din postadresse. Templaten blir da: Navn: Adresse: Stedsnavn: Postadresse: PS: Hvis jeg ikke sender deg en konfirmasjon på at du har blitt registrert som deltaker innen to dager fra du sendte PM'en, send meg en til! -- Det er alltid ekstra gøy å få noe som er litt kreativt, men likevel er det ikke alltid så lett å komme på ting å sende. Det er derfor til stor hjelp om hver bruker som melder seg på skriver en kort ønskeliste i tråden. Husk prislappen! Påmeldte: Error Lakus Nubbiz ShampooMacTavish AltF4 Mammakamel v2.0 Doderlein Gal_Ape Laland Ehtram Rider of Reason Nøtte Listen over hvem som har gitt til hvem Laland – Ehtram Ehtram – Lakus Rider of Reason – Mammakamel v.2.0 Nøtte – Laland Doderlein – Rider of Reason Alt F4 – Nubbiz ShampooMacTavish – AltF4 Lakus – Shampoo MacTavish Nubbiz – Nøtte Mammakamel v 2.0 – Doderlein God jul alle sammen! Og takk til Flosshatt som har vært veldig behjelpelig! Endret 27. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Min ønskeliste: http://www.amazon.co.uk/Cyanide-Happiness-Giving-You-Finger/dp/0007318863/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1289336624&sr=8-1 http://www.amazon.co...89336687&sr=1-2 Gavekort i iTunes store Inception (dvd/blu-ray) Godteri Spotify Er vel det jeg kommer på i slengen, men det betyr for all del ikke at det er alt jeg ønsker meg! Eneste jeg definitivt ikke vil ha er spill siden jeg har valgt å slutte med gaming. (heller ikke leketøy for voksne) Endret 9. november 2010 av Error Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) I'm in. Ønskeliste oppdateres. Lisens til 1Password for Mac. Gavekort iTunes. Spotify. Hvit eller svart T-skjorte med V-hals. Lykke til ønskinger til jeg skal slutte å snuse fra nyåret. Microbølgeovn om du finner en til under 300,- Flaxlodd! Masse flaxlodd Endret 30. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg vil også være med! Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker meg enda... Men gankse sikkert noe spillrelatert! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er med! Ønskeliste og PM kommer senere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Liten førjulsgave: Flyttet til en bedre kategori og klistret i håp om mer oppmerksomhet! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Reaksjoner på moderering taes på Pm, fint om du minner om det F4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Ønskeliste: 1. Bluerayfilm, helst noe innen actionsjangeren. Kan godt være Die Hard 3. 2. En Grandiosa t-skjorte. I str XL. 3. En musematte i glass. 4. Lommelerke som er litt rar. Kanskje morsom. 5. En boxer som kan brukes begge veier. Gleder meg til jul, flott tiltak det her, skaper stemning Edit: wæææ jeg dobbelposta, beklager. Edit 2: Størrelse Endret 20. november 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Min ønskeliste: Spillfigurer - Aller helst en Big Daddy Perler for Svin - When Pearls Blow Up tegneseriebok Left 4 Dead 2-plakater Aperture Science-kopp Black Mesa-kopp Spill-relaterte t-skjorter (størrelse L) Spotify-abbonement Den oppdateres sikkert litt etterhvert. Endret 3. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Ønskeliste: (Ingen spesiell rekkefølge) Spillfigurer, helst Metal Gear eller Assassins Creed. Spill/videospill. (PS3) Spillrelaterte ting. Diverse spill/nerderelaterte gadgets,og t-skjorter/klær. (Str M) Samlerutgaver av spill. (PS3) http://cdon.no/musikk/assassin%22s_creed/action_figure_-_assassin%22s_creed_brotherhood_figurine-12580103 Spendon gavekort. Civilization V. Listen oppdateres sikkert. Endret 8. desember 2010 av Doderlein Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ønskeliste. Musematte - helst en i tøy/stoff ala steel-series. The Perry Bible Fellowship bok Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skulle gi denne til nøtte i fjor, men den forsvant i posten :C Koster rundt 300kr) StarCraft II 1 billett til Iron & Wine sin konsert i Oslo 3. Februar. oppdateres fortløpende Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg vil veldig gjerne være med! Ønskeliste kommer straks. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Listen på folk som deltar begynner å vokse noe som er flott Kom med ønskelister folkens! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ønskeliste: Bioshock 2 Special Edition (samma om det er PS3 eller Xbox 360) (begge utgavene koster per akkurat nå 179,-, og sleng på et annet spill for å få begge til 300,-!) Pixel Dot Hero iTunes gavekort Spotify Premium District 9 Blu-ray Fight Club Blu-ray Toy Story 1/2/3 Blu-ray Det er i første omgang det jeg har lyst på. Diverse spill/nerderelaterte gadgets, t-skjorter og andre ting tas også i mot med stor glede! Det er moro å få noe en har lyst på, men noe helt annet er òg veldig spennende. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg vil også være med! Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker meg enda... Men gankse sikkert noe spillrelatert! Får ikke Nøtte være med? Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Hmm, var du ikke på listen du da. Skal se om jeg får ordnet det Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Så du lette etter noen som kunne ta seg av trekkingen og bringe resultatene videre til de påmeldte. Hvis det er greit for alle, så kan jeg godt bidra med hjelp. Det burde ikke være så vanskelig, så det skal vel gå fint. God gammeldags trekking med lapper i en boks. Søsteren min hjelper meg sikkert med å trekke, så det blir ordentlig. Da blir Flosshatt den som fikser trekkingen. Lykke til! Et lite tips til de som sier at de ønsker seg t-skjorte: Skriv hvilken størrelse dere bruker! Litt kjipt om man får en t-skjorte som er flere størrelser for liten/stor. Endret 20. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Godt forslag Coludemyx, godt forslag. Bli med du også da vel! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nja... :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå