Gå til innhold

Ny serie fra Sony Ericsson - Z

Anbefalte innlegg

Mobile review har de to siste dagene sluppet to bilder av telefoner som er tiltenkt SE, med navnene Z600 og Z300. Begge er klapp, og har svært gode spesifikasjoner, noen som vet om flere bilder/andre kilder?

Z600

Z300

Spesifikasjonene på Z600:

This model is similar to Sony Ericsson T610 but has a little difference. First of all, the screen is not a STN it is TFT. Resolution is 120x160 pixels, 65K colors. Phone has loudspeaker, 32-polyphonic ringer. For user is available around 3 Mb of memory, totally phone has 4 Mb. Another features are common ? Java, extended address book, MMS. This model would be available in 4Q. Price is around 300 USD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen av disse som har innebygget kamera?

Z600 har i hvertfall kamera. Det ser du helt øverst på bildet, på den delen der du ser yttersiden av telefonen.

300 dollar, 2200kr er veldig bra for en telefon med TFT-skjerm, MMS, Java, Kamera og SE-kvalitet. Jeg vurderer å vente på denne. (T610 er for dyr for meg og T310 er uten java og kamera, noe jeg vil ha)

Lenke til kommentar

mener jeg leste noe om en sånn telefon i fra sony ericsson i pc pro og.. det var en som var sammenklappbar og hadde kamera det og.. lanseringen var litt uvisst.. men telefonen skulle visst være veldi billig i forhold til mange andre med samme funksjoner

Lenke til kommentar

Se også over skjermen at den i "real" er litt rundere og rundere rundt det lyden kommer ut.. Den i "real" har også to taster over for standardtastene, mens den andre har de tastene nedenfor standardtastene.. Synes også den nederste ligner littegrann på GD87 også :smile: Men det er jo seff fordi det er klapp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...