mcgroven Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 I så fall kan navnet være SSX: Deadly Descent. Les hele saken Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) " Det ventes også et SSX til iPhone i ikke alt for fjern fortid." o_O' To the Delorean! This is heavy, Doc! "[ ]...og det var nok flere av meg som spilte demoversjonen til døde i pur spillglede." Jeg trodde kloning var ulovlig jeg :3 Yay! Håper de går tilbake til det gode gamle gameplayet med bedre baner med masse å gjøre, uten at det blir for mange små hindringer som gjør kjøringen tungvind. Endret 9. november 2010 av Stigtrix Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ah, gode minner med SSX3 (?) til gamecube! Velge den lengste ruta, og bare skliiii avgårde...Hvis dette kommer, håper jeg naturligvis det blir bra! Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Gleder meg masse allerede, satse på at dem greier å levere like mye bra musikk til som tidligere da Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Som Elise ville sagt det: "This is gonna be very, very interesting!" SSX Tricky og SSX er kongen på haugen Lenke til kommentar
Wongrath Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Begynte akkurat i går å spille SSX3 igjen, med etterfølgende luring på om og eventuelt når et nytt spill i serien kommer, så denne nyheten passer meg finfint Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis jeg får et nytt spill a la SSX3 blir jeg evig fornøyd! SSX3 spilles fremdeles hvert år rundt juletider. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe, moro å lese at jeg ikke er alene med å dra fram SSX i ny og ne, selv om det går mellom SSX3 og Blur her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå