Gå til innhold

Goldenye til wii

Andzel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt spillet selv, men det er samme historie siden det er en remake. Det er også en del små forandringer har jeg hørt. En ting som er nytt er at helsen fyller seg opp av seg selv. Dessuten er Pierce Brosnan byttet ut med Daniel Craig (sikkert pga rettigheter). Er fremdeles 4-player splitscreen, noe som få andre Wii-FPSer har. Du får lese anmeldelser om du er i tvil :)

Edit: post nr. 100 :thumbup:

Endret av Alkjeks
Lenke til kommentar

GoldenEye 007 til Wii er et av årets aller beste singleplayer-opplevelser i FPS-sjangeren (uansett plattform), allikevel blir dette nesten ignorert. Spill som "The Shoot" blir anmeldt, men kvalitetstitler som GoldenEye 007 eksisterer nesten ikke hvis man dømmer etter Gamer.no's dekning av spillet. Jeg skal ikke si at Gamer.no er alene om dette, men det unnskylder allikevel ikke den tjenestesvikten det faktisk er å ikke la sine lesere vite hvor man kan finne gode spillopplevelser.

GoldenEye 007 er et av de mest påkostede og største tredjepartssatsningene til Wii hittil. Spillet har meget høye produksjonsverdier fra start til slutt (bare se

med en nyinnspilt versjon av "GoldenEye" nå framført av Nicole Scherzinger fra Pussycat Dolls), med noe av den beste grafikken du finner på Wii blandet med fantastisk soundtrack og lyddesign. Mange tror det er en remake av N64-spillet, noe det absolutt ikke er. Dette er et helt nytt spill som oppdaterer filmhistorien til nåtid med helt ny leveldesign og oppdrag sammenlignet med N64-spillet. Noen likheter med N64-spillet er det allikevel, men dette kommer mest som nostalgiske hint og små gjenkjennelsesfaktorer som er spredt rundt - og er på ingen måte representativt for helheten.

Eurocom som fra før av står bak det undervurderte Dead Space Extraction har laget et spill med god historie, action-fylt gameplay (som samtidig premierer sniking og at man gjør det man kan for å holde seg uoppdaget) og stor valgfrihet i kontrollvalg. Du kan spille med Wii Remote + Nunchuk, Zapper, Classic Controller (spillet kan kjøpes i limited edition med gullfarget CC Pro) eller GameCube-kontroller.

Dette er et spill som virkelig hekter deg, du kommer til å si "wow!" over flere av scenarioene du møter og på de høyere vanskelighetsgradene byr det dessuten på en real utfordring. Starter du på en lavere vanskelighetsgrad er det også mye gjenspillbarhet i å spille spillet på nytt med de ekstra oppdragene som høyere vanskelighetsgrad gir deg - i tillegg til time trials for de som virkelig er hard core.

Spillet støtter også klassisk 4-player splitscreen multiplayer og 8-player online over mange forskjellige spillmodus.

Utvilsomt det beste Bond-spillet siden det originale GoldenEye, og et av årets beste spill uansett sjanger og plattform. Jeg er rimelig sikker på at dette hadde blitt anmeldt dersom det var et PS3/360-spill og ikke til Wii. At man evt. ikke får en anmeldelseskopi tilsendt fra Activision er heller ingen unnskyldning. Det har gått lang nok tid etter lansering til å få tak i et spill, runde singleplayer og teste multiplayer grundig nå.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at det ikke har kommet en anmeldese her på gamer ja. Det samme med Sonic: Colors, uten at det har noe med GoldenEye å gjøre.

Jeg har kun spillt enspillerdelen og kost meg med den. Dog, Nightclub på 007 mode var så vanskelig at jeg begynte å lure på om det faktisk var mulig å gjennomføre :p Har nå kommet til snøbanen (husker ikke navnet), og klart den. Men fikk kun åpnet 3/5 crates, så fikk ikke den godkjent og må derfor gjøre det på nytt. Litt kjipt, men heldigvis var ikke det brettet så veldig vanskelig. Det er bare det at det tar tid.

Lenke til kommentar

Har bare såvidt fått prøvd dette, og det var moro dette. Mye av likheten fra Goldeneye fra 64. En ting jeg lurer på er om det er mulig å få flere multiplayer maps? På 64 var det jo noen helt geniale maps som f.eks. complex, temple og snøbanen. Husker også at det var drøssevis karakterer der, noe som det også delvis er i goldeneye wii

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...