Nedward Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 må man være adim/moderator for å kunne lage en poll?.. eller er det bare noe som har gått meg hus forbi? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg planlagte å spørre om det samme for bare noen minutter siden.. men antok at man må være admin/moddis og slo meg til ro med det :wink: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 For show, det er vel sikkert slik det er.. men da kan jeg legge til et spørsmål.. kan en moddis/adim lag poll for meg?? :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 For show, det er vel sikkert slik det er.. men da kan jeg legge til et spørsmål.. kan en moddis/adim lag poll for meg?? :smile:Send en PM til modd'n da så får du raskere svar. Kor er det blitt av sirhartge egentlig? Han er savnet fra forumet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hvorfor spørr dere i søppel? Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Bare moderatorer kan opprette polls. Når det var fritt fram, måtte på død og liv samtlige lage hver sin poll - den ene mer meningsløs enn den andre. Resultat: vi fjernet den muligheten. Polls opprettes kun dersom pollen har nytteverdi. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 hvorfor spørr dere i søppel? kan fortelle deg hvorfor... Jeg har nylig fått inntrykk av at de aller fleste leser mere søppel poster enn "standard" poster :wink: Lenke til kommentar
Bose Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 På Toyota-forumet er det litt mer seriøst enn det er her virker det som. ALLDRI no tull der og alle har mulighet til å lage poll. Jeg har alldri oplevd no der som er negativt bortsett fra lit nedetider her og der, men det er ikke ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå