Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Multiplayer på pc er en eneste stor lagfest foreløpig, synd, håpet at pc folk skulle få litt elsk

Dårlig konsollport, men er ikke akkurat overrasket.

Er det en server browser denne gangen?

Jepp, 6000 servere og velge mellom osv, funker bedre enn bad company 2 sitt system

Lenke til kommentar

Multiplayer på pc er en eneste stor lagfest foreløpig, synd, håpet at pc folk skulle få litt elsk

Dårlig konsollport, men er ikke akkurat overrasket.

Er det en server browser denne gangen?

Jepp, 6000 servere og velge mellom osv, funker bedre enn bad company 2 sitt system

Takk, høres bra ut! Mulig jeg slår til selv om jeg vanligvis blir irritert av Treyarch sine produksjoner.

Lenke til kommentar

Quote fra Black Ops forumet på Steam:

When is the release of BlackOps?

the official release date of BO is: 11/09/2010

and you can be sure, they dont change the date. Its Activision and not Blizzard or something like that.

--

Haha, fy faen så mye bedre å utsette et spill enn å slippe ut et totalt ødelagt og dårlig portet spill. Black Ops er uspillbart for min del ihvertfall.

Venter på svar fra Valve ang. refund. Black Ops til PC er ikke verdt ei krone

Lenke til kommentar

Quote fra Black Ops forumet på Steam:

When is the release of BlackOps?

the official release date of BO is: 11/09/2010

and you can be sure, they dont change the date. Its Activision and not Blizzard or something like that.

--

Haha, fy faen så mye bedre å utsette et spill enn å slippe ut et totalt ødelagt og dårlig portet spill. Black Ops er uspillbart for min del ihvertfall.

Venter på svar fra Valve ang. refund. Black Ops til PC er ikke verdt ei krone

Det artigste med posten er jo nettopp at Activision og Blizzard er samme selskap (altså Activision-Blizzard).

Lenke til kommentar

Det artigste med posten er jo nettopp at Activision og Blizzard er samme selskap (altså Activision-Blizzard).

Tja.

Fusjonen av Vivendi Games og Activision heter Activision Blizzard, selve Blizzard er fremdeles et relativt autonomt datterselskap av dette konsernet.

Men det er kanskje ikke så viktig for denne tråden, uansett. Så er alle som har prøvd dette på PC skjønt enige om at det ikke er verdt bryet? Er dette grunnleggende problemer eller noe som kan patches? Jeg vurderer fremdeles et D2D-kjøp.

Eventuelt noen sjanse for at vi kan få en mening fra et redaksjonsmedlem som har PC-utgaven?

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Har spilt 360 varsjonen noen timer nå.

Singelplayer: Satte meg fast ganske tidlig. I en døråpning!!! Huset ble bombet og døråpningen raste sammen. Mine AI kamerater bare angrep videre, og låste opp neste checkpoint uten meg :) Prøvde å drepe meg selv, men hadde ikke igjen granat. Ble oppgitt og ga meg med SP.

Multiplayer: Synes ikke alt flyter bra nok. Tror det er framerate issues. Ble fort sliten i øya/hodet. At du må ha cash for å kjøpe nye våpen fungerer bra. Får mer eierskap til våpen/gadgets når du må bruke hardt opptjent cash for å kjøpe de.

Liker foreløbig MW2 bedre enn BlackOps, men mulig dette endrer seg når jeg får spilt mer.

Lenke til kommentar

Spillet er jo ganske gammelt, konkurransen og antall COD spill har jo økt betraktelig siden den gang.  

Det var anmeldt i "sin tid" og ikke nå. Dessuten har jeg fortsatt tilgode og snakke med noen som synes CoD3 var topp.

Selvfølgelig var COD3 anmeldt i sin tid, akkurat som at Black Ops er anmeldt nå ;)  Men du skjønner vel at markedet og antall FPS`er har endret siden siden COD3 kom ut ? Og dermed må jo spillene prestere meir for å hevde seg blandt mengden. Men om COD3 var feilvurdert i sin tid, det kan man jo spørre seg om :)

Forøvrig syns eg COD3 var greit, online biten hadde jo vert bra hadde man bare kunnet spillt den hehe-

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal betale 5-600kr for noe man har spilt hundre ganger før , HVORFOR folkemassene gjør det er utrolig.Activison flyter på melkingen nå.

Nesten alle sier at skytingen føles litt mer plastikk ut enn MW2 , og da er toget gått for meg. Gir heller pengene til DICE sitt neste storspill enn å sjangse på dette her, nå har jeg levd enn en stund og har tålmodighet til å vente selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...