mcgroven Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kritikersuksess ble aldri noen stor hit i butikkene. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Prøvde demoen til Enslaved og ble umiddelbart forelsket. Fikk fullversjonen i går (under £20 fra Amazon.co.uk inkl. frakt!) og ser veldig frem til å sette i gang med det. Er egentlig bare Black Ops som kommer om fire timer som hindrer meg i å sette i gang. Lenke til kommentar
Stark raven Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Flopp i markedsføring er vel greia. Jeg hadde aldri hørt om spillet før jeg kom over det i butikken ved en tilfeldighet. Etter litt leting fant jeg ut at det skulle være et bra spill. Angrer overhodet ikke på kjøpet. Lenke til kommentar
PS360 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Namco Bandai får glede seg til jul da Flopp i markedsføring er vel greia. Jeg hadde aldri hørt om spillet før jeg kom over det i butikken ved en tilfeldighet. Etter litt leting fant jeg ut at det skulle være et bra spill. Angrer overhodet ikke på kjøpet. Jeg syntes jeg har sett en del reklame for spillet, det var vel egentlig derfor jeg valgte å ikke kjøpe det. Det sto imellom Castlevania og Enslaved, men reklamen til Enslaved ser jo elendig ut, i tillegg til at jeg foretrekker å kjøpe spill der ikke alle penga går til markedsføringsavdelingen. Men det blir vel en tur innom England/Jersey på en av deres herlige nettsider for å skaffe dette da Endret 9. november 2010 av PS360 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg tror folk begynner å bli lei av håpløst lineare spill og er ute etter litt mer frihet. Enslaved, til tross for å være en underholdende og solid tittel, er jo nettopp det... Det er klart at replay-verdien er fullstendig ikke-eksisterende så det frister lite å kjøpe dette i butikker til full pris. Jeg kommer nok til å kjøpe det (Amazon eller brukt andre steder) men etter en runde blir det solgt videre. Til slutt, en artig liten påminnelse http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs565.ash2/148735_1404410639806_1518579185_30868956_803484_n.jpg Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg tror folk begynner å bli lei av håpløst lineare spill og er ute etter litt mer frihet. Enslaved, til tross for å være en underholdende og solid tittel, er jo nettopp det... Det er klart at replay-verdien er fullstendig ikke-eksisterende så det frister lite å kjøpe dette i butikker til full pris. Jeg kommer nok til å kjøpe det (Amazon eller brukt andre steder) men etter en runde blir det solgt videre. Til slutt, en artig liten påminnelse http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs565.ash2/148735_1404410639806_1518579185_30868956_803484_n.jpg Tja. Tror det er veldig individuelt. Jeg er drit lei sandkasse spill og foretrekker heller spill med sterk historie som er litt mer lineære. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg tror folk begynner å bli lei av håpløst lineare spill og er ute etter litt mer frihet. Enslaved, til tross for å være en underholdende og solid tittel, er jo nettopp det... Det er klart at replay-verdien er fullstendig ikke-eksisterende så det frister lite å kjøpe dette i butikker til full pris. Jeg kommer nok til å kjøpe det (Amazon eller brukt andre steder) men etter en runde blir det solgt videre. Til slutt, en artig liten påminnelse http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs565.ash2/148735_1404410639806_1518579185_30868956_803484_n.jpg Tja. Tror det er veldig individuelt. Jeg er drit lei sandkasse spill og foretrekker heller spill med sterk historie som er litt mer lineære. Jeg også foretrekker sterke historier og engasjerende spill, men Enslaved er vel litt ekstremt på den lineære fronten. Det gjelder ikke bare historien men den fullstendig manglende bevegelsesfriheten. Tom. Uncharted-serien (som tross alt ligner mye) gir litt mer plass til taktisk spilling, til tross for å være lineært. Mass Effect er også et godt eksempel på sterk historie OG litt frihet. Det er på ingen måte inkompatibelt. Lenke til kommentar
LMT Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 De er jo relativt teite også, Namco legger vekt på helt feil spill og blir relativt dårlig likt for tiden. Folk venta jo forgjeves på en Tales of Vesperia PS3 release i vesten. >_> Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg også foretrekker sterke historier og engasjerende spill, men Enslaved er vel litt ekstremt på den lineære fronten. Det gjelder ikke bare historien men den fullstendig manglende bevegelsesfriheten. Tom. Uncharted-serien (som tross alt ligner mye) gir litt mer plass til taktisk spilling, til tross for å være lineært. Mass Effect er også et godt eksempel på sterk historie OG litt frihet. Det er på ingen måte inkompatibelt. Tja, du har forsåvidt et poeng. Dog likte jeg Enslaved veldig godt jeg, til tross for mangel på bevegelsesfrihet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Slenger meg på de som ikke hadde hørt om Enslaved før jeg så det i butikken. Var i London og så det i hyllen hos HMV, men visste ikke noe om det så lot det være. Like greit, fikk det jo (som nevnt) til halv pris (kostet £40 i London), men det tyder på for dårlig markedsføring. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg hadde heller aldri hørt om det før gamer.no begynnte å ha noen artikler om det. Så ja, dårlig markedsføring. Demoen var veldi kul men giddr ikke bruke 5-600 kroner på det når det er så lineært som folk sier. Når det gjelder lineært og historie så synes jeg historien er viktigst men setter pris på å kunne sette noen egne valg også.. Men er historien god nok kan det være så lineært som det bare vil, har jo Half Life spillene som ett av mine fav. spill og de kan ikke beskyldes for å ha mange valgmuligheter. Endret 9. november 2010 av Amaru Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction You say what? Lenke til kommentar
Yxeflens Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 De er jo relativt teite også, Namco legger vekt på helt feil spill og blir relativt dårlig likt for tiden. Folk venta jo forgjeves på en Tales of Vesperia PS3 release i vesten. >_> Feil og feil, det er jo stort sett godt håndverk i det som blir utgitt. Kritkerne liker det og de som spiller virker å være noenlunde fornøyde. Inntrykket jeg sitter med er at det blir vanskeligere og vanskeligere å etablere nye IPer. Spill som selger har ofte 2, 3, 4 eller 5 i tittelen. De "store" kan til og med utgi over-bugede titler som ikke engang er ferdig, men likevel selger det. Nye IPer bare sklir forbi de aller fleste. Et ganske godt tegn på at spilling nå er en mainstream-aktivitet. Dette reflekteres i at COD, som i bunn og grunn er en Michael Bay-film på steroider, er det som selger aller mest for tiden. (Ikke kritikk av COD, det gir fansen det fansen vil ha,men en betraktning) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg slenger meg på dårlig PR-bølgen. Rakk knapt å registrere dette spillet før jeg så anmeldelsen på Gamer, og da hadde jeg alt fanget fullt av spill å spille. Men jeg skal absolutt sjekke ut dette såmfort jeg kan. Håper ikke dette skremmer vekk entusiasmen for å komme med noe nye IP'er. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det høres nesten ut som at de ikke forventer at spillet skal selge mer enn det har gjort til nå. Salgsmålet til utgiver Namco Bandai per nå var én million, men spillet maktet bare 800 000. Spillet er enda ferskt, så flere vil nok kjøpe det etterhvert. Kanskje det passerer den millionen de forventet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 For min del blir det et kjøp når play.com selger det til 17.99 pund. Så vidt jeg vet kan du kun styre monkey i spillet? Mulig det hadde appelert til flere med skikkelig co op støtte slik at du venner kunne spille det sammen med de to figurene i spillet? Lenke til kommentar
Yxeflens Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 For min del blir det et kjøp når play.com selger det til 17.99 pund. Så vidt jeg vet kan du kun styre monkey i spillet? Mulig det hadde appelert til flere med skikkelig co op støtte slik at du venner kunne spille det sammen med de to figurene i spillet? Enslaved er nesten gratis allerede. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) 800.000 er ikke akkurat småtteri, men det henger jo sammen med utgiftene. Når Namco kommer med slike utspill så sier det lite om forholdet inntekter/utgifter. Dersom de har gått brukbart i pluss bør de klappe sammen leppene og være fornøyde. En ting jeg også lurer på er hvorfor det ikke har kommet til PC også. På PC selger ofte spillene mindre, men i en lengre periode enn på konsoll. Endret 10. november 2010 av ancient_scars Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg syntes dette skuffet jeg. Kjedelig terreng, og alt for lite... tja, rett og slett kjedelig uupgrades og weps. Nei, det er ett helt OK Spill for meg. Lenke til kommentar
Larsann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tviler sterkt på at dette spillet har solgt 800K. Og hvis det gjorde det så kan det neppe kalles flopp. Ifølge vghchartz har det solg 160K til sammen på PS3 og 360. Tror nok det stemmer bedre for dette var ikke på mange salgslister hverken i europa eller Amerika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå